خبرهای داغ:
دکتر موسی کیخا گفت: یکی از مهمترین ویژگی های شهدا شناخت زمان و عمل به هنگام بود. برای شهدا جمهوری اسلامی حرم بود و حفظ آن از اوجب واجبات بوده است.
کد خبر: ۹۵۸۰۸۹۶
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲

مهمترین ویژگی های شهدا شناخت زمان و عمل به هنگام بود/به تاسی از شهدا در انتخابات شرکت خواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ دکتر موسی کیخا رئیس دانشگاه فرهنگیان گلستان در اولین اجلاسیه شهدای دانشجو معلم استان گفت: دانشگاه فرهنگیان گلستان این افتخار را دارد که اولین اجلاسیه 30 شهید دانشجو معلم را برگزار کند.

وی افزود: مقدمات این اجلاسیه از سال 99 آغاز شد و در این مسیر ، کلیه اسناد مربوط به شهدای دانشجو معلم جمع آوری شد، 5 یادواره شهدا در پردیسهای دانشگاه فرهنگیان استان و جندین یادواره شهدای خانگی نیز برگزار گردید.

کیخا اظهار داشت: یکی از اقدامات موثر در این مورد بهره گیری از ابزار هنر است که در این باره محتواهای رسانه ای نظیر نماهنگ ، مستند مصاحبه ای و نظیر آنها تولید شد و برای اجرای این برنامه دستگاهها و سازمانهای مختلفی ما را یاری کردند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان گلستان تصریح کرد: یکی از مهمترین ویژگی های شهدا شناخت زمان و عمل به هنگام بود. برای شهدا جمهوری اسلامی حرم بود و حفظ آن از اوجب واجبات بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که امروزه بسیار مهم است، انتخابات پایان سال است و همه ما با تاسی از شهدا، این مسیر را با قدرت ادامه خواهیم داد که انتخابات پرشوری داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها