خبرهای داغ:
سرهنگ علیخانی گفت: بنا داریم جوانان گرگانی با حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس به عنوان سفیران فرهنگی شهرستان به ترویج فرهنگ شهدا بپردازند.
کد خبر: ۹۵۸۰۹۳۳
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳

شناخت الگوهای حقیقی زندگی از اهداف راهیان نور است/ چهارمین کاروان راهیان نور شامل ۳۵۰ نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند

سرهنگ پاسدار محمود علیخانی فرمانده سپاه گرگان در مصاحبه با خبرگزاری بسیج و در حاشیه مراسم اعزام بسیجیان شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور عنوان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي تلاش دارند با هجمه بي سابقه فرهنگي، جوانان را از معنويت دور و آن ها را سرگرم كارهايي باطل و بي ارزش كنند ولي جوانان مي توانند با حضور در اين مناطق معنوي سرمشق عشق به خدا را از شهدا کسب كنند.
وی ادامه داد: راهیان نور، فرصت مناسبی برای آشنا ساختن نوجوانان و جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت، شجاعت و از خودگذشتگی است؛ فرزندان ما با حضور در کاروان های راهیان نور الگوهای حقیقی زندگی خود را می شناسند و انتخاب می کنند.
علیخانی از اعزام ۳۵۰ نفر از بسیجیان گرگانی در قالب چهارمین کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس خبر داد و افزود: جوانان و نوجوانان با محوریت مساجد برای شرکت در این اردو ثبت نام نمودند و جهت تجدید میثاق با شهدای عزیز و همچنین زیارت قدمگاه شهدا به مناطق عملیاتی جنوب کشور از جمله فتح المبین، فکه، طلاییه، کانال کمیل، شلمچه و اروند کنار اعزام می‌شوند.
وی اشاره کرد: در این اردو علاوه بر سفر معنوی زیارت شهدا، اردوی راهیان پیشرفت به صورت بازدید از دستاوردها و پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز برگزار خواهد شد.
فرمانده سپاه گرگان در پایان خاطرنشان کرد: بنا داریم این جوانان عزیز با حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس به عنوان سفیران فرهنگی شهرستان به ترویج فرهنگ شهدا بپردازند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها