خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نقی‌لو:

باید با هوشیاری و جهاد تبیین در مقابل فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمن مقابله کنیم

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رزن گفت: دشمنان ما همواره سعی در سیاه‌نمایی دستاوردهای نظام اسلامی را دارند که باید با هوشیاری و انجام فریضه جهاد تبیین در مقابل فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمن مقابله کنیم.
کد خبر: ۹۵۸۰۹۳۸
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۴
باید با هوشیاری و جهاد تبیین در مقابل فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمن مقابله کنیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رحیم نقی‌لو در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان‌های رزن و درگزین اظهار کرد: مواجه مومنین با باطل و طاغوت معطوف به سه دسته بوده که دسته اول شامل مومنانی است که در ذلت و فشار و بی‌هویتی بوده و در برابر طاغوت توان دفاع از خود را ندارند، مانند قوم حضرت موسی (ع) در برابر فرعونیان و یا مردم مسلمان و مومن ایران در برابر رضاخان که در مقابل اقدامات ظالمانه وی همچون برداشتن عمامه‌ها و تعطیلی حوزه‌های علمیه، برداشتن چادر و حجاب از سر بانوان، تعطیلی روضه‌ها و مراسمات حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، ایجاد خانه‌های فساد و فحشا و قمار خانه‌ها توان مقابله را نداشتند.

وی افزود: مواجه دوم شامل قیام مومنین و تشکیل حکومت بوده که نمونه آن را می‌توان در صدر اسلام و هجرت مومنان زیر ظلم و ستم  مکه به مدینه اشاره کرد که در هنگام قیام در مقابل ظلم تشکیل حکومت دادند و به محض تشکیل حکومت جنگ‌های متعددی علیه اسلام و مسلمین به راه افتاد و از دیگر نمونه‌های آن تشکیل حکومت توسط مردم ایران در سال 1357 به رهبری امام راحل است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رزن تصریح کرد: مواجه سوم شامل جنگ شناختی دشمن است که در آن دشمن سعی در ناامید کردن مردم از حکومت دینی دارد، در این هنگام باید مراقب دشمن و دسیسه‌های آن بود که در این شرایط لازم است مومنان با پیروی تام از ولی فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی خود را از تله جنگ شناختی دشمن دور نگاه دارند و تلاش خود را در راستای ترویج امید در بین مسلمین به کار بندند.

وی با اشاره به دستاوردهای مختلف و مسائل امیدآفرین انقلاب اسلامی گفت: انقلاب با قوت به مسیر خود ادامه می‌دهد و با افتخارآفرینی در همه زمینه‌های علمی، سیاسی، معنوی، اقتصادی، اجتماعی، نظامی، کشاورزی، و... در حال فتح قله‌های دانش است.

نقی‌لو عنوان کرد: به همین دلیل دشمنان ما همواره سعی در مشکل‌آفرینی و سیاه‌نمایی در دستاوردهای نظام اسلامی را دارند که لازم است مومنین با هوشیاری هر چه تمام با انجام فریضه جهاد تبیین در مقابل فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمن مقابله به مثل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات