خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری:

شرکت در انتخابات مصداق عمل صالح است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: شرکت در انتخابات مصداق عمل صالح است، زیرا باعث خشم دشمنان انقلاب و نظام اسلامی خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۸۰۶۸۲
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴

شرکت در انتخابات مصداق عمل صالح است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در همایش انس و الفت وابستگان سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: از نظر سالکین الی الله، آغاز سال معنوی و عبادی ماه رجب، شعبان و رمضان است به طوری که اگر این سه ماه را به بندگی بپردازیم ۹ ماه دیگر تضمین شده است.

 وی با اشاره به فرازهایی از مناجات شعبانیه افزود: بنده برای رسیدن به لقاء الهی باید از سایر تعلقات مادی فارغ شود که اوج آن در فرازهایی از مناجات شعبانیه آمده است به طوری که امام خمینی (ره) بسیار مردم را به خواندن آن سفارش کردند.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان انس و الفت در خانواده را یکی از ضروریات همیشگی دانست و بیان کرد: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب (مد‌ّظلّه‌العالی) زن و مرد در خانواده بر همدیگر تاثیر می‌گذارند یعنی زن می‌تواند شوهرش را بهشتی یا جهنمی کند و برعکس پس در نتیجه زن و شوهر باید بهترین یار یکدیگر در عبادت خداوند متعال باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به معنای ولایت مداری افزود: ولایت به معنی همراهی است که در آن پیوستگی و مداومت نهفته است، پس ما باید امروز معنا و مقصود فرمایشات ولی امر مسلمین جهان را به خوبی درک کنیم و به آن عمل کنیم تا ولایت‌پذیری ماحاصل شود.

 نجاری افزود: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات اخیر خود بسیار بر موضوع جهاد تبیین و انتخابات تاکید داشتند پس بر شما بازنشستگان عزیز واجب است همانطور که در میدان جنگ سخت و دوران ۸ سال دفاع مقدس نقش آفرینی کرده‌اید، در میدان جنگ نرم هم به فعالیت خود ادامه دهید.

 وی با اشاره به سخنان آیت الله مشکینی گفت: حضور در انتخابات به منزله حضور در کربلا است پس اگر در انتخابات شرکت نکنیم از یزیدیان زمان خود که همانا دشمنان نظام و انقلاب اسلامی هستند، حمایت کرده‌ایم.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان با بیان اینکه شرکت در انتخابات مصداق عمل صالح است، زیرا باعث خشم دشمنان انقلاب و نظام اسلامی خواهد شد، عنوان کرد: حضور حداکثری و پرشور در انتخابات هم عمل صالح است و هم تیر خلاصی است که به سوی قلب دشمنان شلیک خواهد شد، که البته انتظار از جمع حاضر فقط شرکت در انتخابات نیست بلکه باید با تواصی به حق دیگران را نیز به شرکت در انتخابات دعوت کنند.

وی خاطرنشان کرد: دوران بازنشستگی، دوران مغتنمی است به طوری که باید با انس با قرآن و اهل بیت(ع)، انجام ورزش و تداوم ارتباط با مجموعه و دوستان، روحیه نشاط را حفظ کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار