جشن تکلیف سیاسی رای اولی‌ها در هرمزگان برگزار شد

دانش‌آموزان رای اولی هرمزگان روز سه‌شنبه با شرکت در آیین «جشن تکلیف سیاسی رای اولی‌ها» و رای دادن به صورت نمادین، آمادگی خود را برای حضور در انتخابات یازدهم اسفندماه سال‌جاری اعلام کردند.
کد خبر: ۹۵۸۰۹۷۳
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان، استاندار هرمزگان در این مراسم، حضور رای اولی‌ها در پای صندوق‌های رای را بسیار مهم و موثر دانست و گفت: حضور گسترده و پرشور این افرادمی‌تواند در انتخابات یازدهم اسفندماه جاری شور و نشاط ایجاد کند. مهدی دوستی افزود: حضور دانش‌آموزان رای اولی در انتخابات پیش رو به حدی مهم است که جبهه کفر و دشمنان باهم متحد شدند تا جلوی اراده ملت ایران بایستند و به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند.

وی بیان کرد: رای مردم، مُهر موفقیت بر نظام مردم سالاری جمهوری اسلامی ایران است. مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری هرمزگان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه حدود ۴۰ هزار رای اولی در استان داریم، گفت: ۲۰ هزار نفر از این افراد دانش‌آموز دختر و ۲۰ هزار نفر دانش‌آموز پسر رای اولی هستند.

محمدجواد خجسته با اشاره به اینکه رای اولی‌های هرمزگان در این جشن سیاسی به صورت نمادین با شیوه رای دادن آشنا شدند، افزود: براساس قانون سن شرکت در انتخابات ۱۸ سال است. مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان نیز با قدردانی از حضور پرشور دانش آموزان رای اولی استان در جشن تکلیف سیاسی، گفت: جمهوری اسلامی بر پایه مردم سالاری دینی نهادینه شده است که این امر نشان از ارزشمندی مردم بویژه شما نوجوانان و جوانان رای اولی به عنوان آینده سازان این کشور در این حکومت اسلامی است.

محمد قویدل اظهار کرد: انتخاب‌های درست، انسان را ارزشمندتر و به تبع در مسیر درست‌تری قرار خواهد داد که شما دانش‌آموزان فرزندان این استان با رای دادن در ۱۱ اسفند ماه این مهم را در عمل نشان خواهید داد: باید بدانیم امنیتی که در حال حاضر شاهد آن هستیم و سبب فراهم شدن مقدمات کسب موفقیت‌های کوچک و بزرگ در سطوح مختلف آموزشی و فرهنگی و اجرای عدالت آموشی شده است، حاصل انقلاب و مشارکت حداکثری مردم در اداره کشور است.

ارسال نظرات