خبرهای داغ:
سرتیپ دوم پاسدار حمید مازندرانی گفت: جوانی، پرشورترین لحظات حیات و پرجلوه ترین دوران زندگی و حساس ترین مرحله عمر بشر به شمار می رود.
کد خبر: ۹۵۸۱۱۰۵
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۷

دوره جوانی از بهترین دورهای زندگی انسان است/از فرصت های جوانی باید به بهترین وجه استفاده کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار حمید مازندرانی، فرمانده تیپ عملیاتی مردم پایه سپاه نینوا ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان به همه جوانان این سرزمین در مصاحبه با خبرگزاری بسیج گفت: دوران جوانی بهترین زمان برای انسان می باشد و در آن شخصیت واقعی انسان ترسیم می گردد که در این ترسیم شخصیت بهترین الگو برای جوانان ما تاثیر از آقا حضرت علی اکبر علیه السلام در خلق و خوی، رفتار، کردار و گفتار می باشد به گونه ای که دوست و دشمن از حضرت به نیکی یاد می کردند.

مازندرانی در ادامه گفت: دوره جوانی از بهترین دورهای زندگی انسان است که در سرنوشت دنیوی و اخروی او نقش تعیین کننده ای دارد. جوانی، پرشورترین لحظات حیات و پرجلوه ترین دوران زندگی و حساس ترین مرحله عمر بشر به شمار می رود.

وی تصریح کرد: بالاترین موفقیت های زندگی در همین دوران کوتاه جوانی شکل می گیرد که با عمر انسان برابری می کند پس باید آن را مغتنم شمرد و به بهترین وجه از آن استفاده کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها