قرارگاه تربیت دینی با حضور مربیان و سرگروه های صالحین و مسئولین تعلیم و تربیت حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج در دفتر نهاد امامت جمعه بافق برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۸۱۱۱۰
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق؛ قرارگاه تربیت دینی با حضور مربیان و سرگروه‌های صالحین و مسئولین تعلیم و تربیت حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین "سیدعباس حسینی" امام جمعه و حجت‌الاسلام والمسلمین "حسین زارع" مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج در دفتر نهاد امامت جمعه بافق برگزار گردید.

ابتدا حاضرین به ارائه گزارش عملکرد حلقه‌های صالحین و ارائه محتوا با توجه به آسیب‌های اجتماعی در شهرستان از جمله آسیب‌های اخلاقی، خانوادگی، اعتقادی و ... پرداختند.

در ادامه امام جمعه بافق با بیان اینکه؛ امروزه بایستی از صفر شروع و خودتان تولید محتوا را دست بگیرید؛ اظهار داشت: آسیب‌های محلات خود را شناسایی و روی این موضوعات محتوا تولید و برای رفع آسیب‌ها کار کنید؛ چرا که ریشه آسیب در هر محله و منطقه فرق میکندو اگر به این‌نحو پیش برود، میتوانیم آینده خوبی برای حلقه‌های صالحین در شهرستان داشته باشیم.

وی تصریح کرد: اگر دغدغه‌ها خالصانه و با انگیزه نباشد و هدف انگیزه مالی باشد؛ بهتر که کار نشود.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به برنامه ریزی ریشه‌ای و جذب افراد با عشق و علاقه و نیز انگیزه بیان کرد و گفت: حلقه‌ها بایستی با موضوع مشخصی اقدام و به صورت منظم در حلقه‌های اخلاقی، سیاسی، خانواده، شرعی، اعتقادی و... کار شود تا خروجی بسیار خوبی برای حلقه‌های طرح صالحین در سطح شهرستان داشته باشد.

الهام‌نصیرزاده بافقی

ارسال نظرات