خبرهای داغ:
حجت الاسلام قاسم پور گفت: دشمن به دنبال منحرف کردن اذهان از حق به باطل است و یک عده در خواب غفلت بوده و به دنبال روشنگری و جهاد تبیین نیستند باید مراقب باشیم مکتب و راه امام خمینی(ره) تحریف نشود.
کد خبر: ۹۵۸۱۱۳۶
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹

مردم ایران عزت و افتخار را در سایه انقلاب اسلامی دیده و لمس کرده اند/دشمن به دنبال منحرف کردن اذهان از حق به باطل است

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ حجت الاسلام قاسم پور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان در نشست بصیرتی کارکنان شرکت کشاورزی و دامپروری ران عنوان کرد: الگوی همه آزادی‌خواهان دنیا امام حسین(ع) است و بشریت مدیون آن امام می‌باشد؛ انقلاب ما نیز برگرفته از انقلاب حسینی است.
وی افزود: قبل از انقلاب اسلامی استقلال، آزادی و امنیت اقتصادی وجود نداشت و بی‌سوادی در جامعه بیداد می‌کرد انقلاب اسلامی استقلال، آزادی و جمهوریت را به کشور عطا کرد.
قاسم پور ادامه داد: مردم پس از واقعه عاشورا در گمراهی و جهالت به سر می‌بردند امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) رشادت‌ها و ایثارگری امام حسین علیه السلام را تبیین کردند و مانع از تحریف واقعه عاشورا شدند.
وی تاکید کرد: دشمن به دنبال منحرف کردن اذهان از حق به باطل است و یک عده در خواب غفلت بوده و به دنبال روشنگری و جهاد تبیین نیستند باید مراقب باشیم مکتب و راه امام خمینی(ره) تحریف نشود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان در پایان خاطرنشان کرد: مردم ایران عزت و افتخار را در سایه انقلاب اسلامی دیده و لمس کرده اند؛ این انقلاب توسط مردم به وجود آمد، توسط مردم اداره شد و توسط مردم هم باید حفظ شود لذا شرکت در انتخابات و انتخاب افراد اصلح سبب خواهد شد ایران مستحکم ، عدالت محور و مقتدر داشته باشیم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها