مردانی گفت: بسیج اساتید کشور در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جهاد بومی و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، فعالیت‌های علمی را در دستور کار خود قرار داده است.
کد خبر: ۹۵۸۱۱۶۸
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳

به گزارش سروبس ایاتید خبرگزاری بسیج، «محمدرضا مردانی» رئیس سازمان بسیج اساتید کشور صبح امروز (چهارشنبه) در دومین جشنواره علمی شهید چمران که در دانشگاه تهران برگزار شد، با اشاره به اینکه در این جشنواره بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ نفر مشارکت داشتند، اظهار داشت: بسیج اساتید کشور در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جهاد بومی و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و اسناد بالادستی این سازمان فعالیت‌های علمی را در دستور کار خود قرار داده است که در این رابطه برنامه‌های متعددی را برگزار کرده است تا در تحقق تمدن نوین اسلامی گامی برداشته باشد.

مردانی افزود: این برنامه که در آینده به صورت جشنواره دو سالانه برگزار خواهد شد، رویکرد توجه به علوم و فناوری‌های نوین را مد نظر خواهد داشت در این رابطه از اساتید و پژوهشگران برتر کشور تقدیر و تجلیل به عمل می‌آید.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور اضافه کرد: کتاب، کرسی نظریه‌پردازی، نقد و مناظره، طرح پژوهشی و فناورانه، راهنمایی و مشاوره و راهبری، مقاله، جهادگران تبیین، و بسته سیاستی از جمله محور‌های این جشنواره است که برگزیدگان هر بخش مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات