معاون آموزش متوسطه اردبیل:

معاونان آموزشی مدارس نقش تصمیم‌سازی را در مدارس بر عهده دارند

پارس‌آباد- معاون آموزش متوسطه استان اردبیل گفت: معاونان آموزشی مدارس به عنوان رکن اصلی، نقش تصمیم‌سازی را در مدارس بر عهده دارند.
کد خبر: ۹۵۸۱۲۷۶
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱

معاونان آموزشی مدارس نقش تصمیم‌سازی را در مدارس بر عهده دارند

به گزارش خبرنگار بسیج، محمود مشکی شامگاه چهارشنبه در جمع معاونان آموزشی مدارس و نمایندگان معلمان دوره اول متوسطه شهرستان پارس‌آباد، اظهار کرد: آموزش و پرورش تنها نهادی است که می‌تواند منابع انسانی را به سرمایه‌های انسانی تبدیل کند.

وی با بیان اینکه مدرسه کانون تربیتی محله است، به ایجاد و تقویت جذابیت در فرآیند یادگیری در مدارس تاکید کرد.

معاون آموزش متوسطه استان اردبیل با بیان اینکه معاونان آموزش در مدارس تصمیم‌ساز هستند، تصریح کرد: اگر مدیران اطلاعات لازم آموزشی و تربیتی مدارس را از معاونان آموزش دریافت نکنند، بدون شک اهداف ترسیم شده در مدارس محقق نخواهد شد.

مشکی گفت: مدیران موفق مدارس مسأله‌یاب هستند و مشکلات مدرسه در اولویت آنها است و همیشه برای مسائل احتمالی راهکارهای لازم را دارند.

وی افزود: معاونان آموزشی مدارس در صف مقدم هستند و مسیر ارتباط دانش‌آموز، دبیر و مدیر را هموار می‌کنند.

مشکی با بیان اینکه باید برنامه سالانه مدارس را هر سال آسیب‌شناسی کنیم، خاطرنشان کرد: سعی کنیم هر سال نسبت به سال گذشته با تحقق اهداف ترسیم شده در برنامه‌های سالانه، مدارس خود را از دیگر مدارس متمایز کنیم.

به گزارش خبرنگار بسیج، معاون آموزش متوسطه استان اردبیل برنامه‌ها و طرح‌های دوره اول متوسطه را برای حاظران تبیین و تشریح کرد.

ارسال نظرات