معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در پنجمین جلسه قرارگاه جهاد تبیین استان

ترغیب و تشویق مردم برای مشارکت حداكثری در انتخابات مصداق عینی عمل به جهاد تبیین است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: ترغیب و تشویق مردم برای مشارکت حداكثري در انتخابات مصداق عینی عمل به جهاد تبیین که مطالبه جدی مقام معظم رهبری است می باشد.
کد خبر: ۹۵۸۱۴۲۰
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در پنجمین جلسه قرارگاه جهاد تبیین استان:

✅ ترغیب و تشویق مردم برای مشارکت حداكثری در انتخابات مصداق عینی عمل به جهاد تبیین است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: ترغیب و تشویق مردم برای مشارکت حداكثري در انتخابات مصداق عینی عمل به جهاد تبیین که مطالبه جدی مقام معظم رهبری است می باشد.

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ احسان کامرانی شامگاه چهارشنبه در پنجمین جلسه قرارگاه جهاد تبیین استان با محوریت بسیج ظرفیت ها برای افزایش مشارکت در انتخابات، عنوان کرد: تشویق و ترغیب مردم برای مشارکت حداكثري در انتخابات مصداق عینی عمل به جهاد تبیین که مطالبه جدی مقام معظم رهبری از همه نخبگان، دلسوزان، مسئولان و... است.

وی افزود: اجرای کامل معنویات مقام معظم رهبری در خصوص توجه به موضوع جهاد تبیین ثمره آن افزایش مشارکت در انتخابات است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: جهاد تبیین نقش بسزایی در خنثی سازی شبه افکنی های دشمنان در زیر سوال بردن خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و نقش برآب شدن توطئه های دشمنان دارد.

کامرانی در همین خصوص، خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی بزرگ ۲۲بمهن مصداق عینی دیگر جهاد تبیین بود و آرزوی های دشمنان را که می گفتند انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را نخواهد دید همچون سال های گذشته بر باد داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: وجود ایران قوی منوط به وجود قوای سه گانه قوی شامل قوه مقننه ،مجریه و قضائیه قوي است.

وی اظهار داشت: استان هرمزگان برای برگزاری انتخاباتی پرشور در آمادگی کامل است و تمامی زیرساخت ها اعم از آموزش مجریان، تامین تجهیزات، نیروی انسانی و... برای تحقق این رويدا مهم سياسي و اجتماعي مهیا شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: از ابتدای شروع فرایند برگزاری انتخابات در وزارت كشور که بیش از شش و نيم ماه از آن می گذرد مجموعه نهادهای امنیتی، انتظامی، نظامی و اطلاعاتی به همراه فرمانداران، دستگاه های اجرایی، هیئت های اجرايی و نظارت ،نهاد ها، تشکل ها و گروههای مردمی، ائمه جمعه، و... تلاش مضاعفی برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و افزایش مشارکت در دستور کار قرار داده اند که قابل تحسین است.

وی در پایان افزود: انتخابات و مجلس شورای اسلامی از چنان اهمیت و جایگاهی در توسعه رشد و پيشرفت کشور برخوردار هستند که اصل ششم، هفتم، پنجاه و هفت، شصت و دو، شصت و سه و شصت و هفت قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به عنوان عالي ترين سند حقوقي كشور بر اهمیت آنها صحه گذاشته است.

ارسال نظرات