فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: مشارکت حداکثری ادامه پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را تضمین می‌کند.
کد خبر: ۹۵۸۱۴۹۸
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰

 

 به گزارش بسیج، سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در نشست با مهندسین عمران و معماری که در آستانه گرامیداشت روز مهندس در هتل زاگرس شهر ایلام برگزار شد، گفت: مهندسین سرمایه‌های نظام اسلامی هستند، تکنولوژی‌ها در رفت و آمد هستند اما نسل ها ماندگار هستند.

 

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) با بیان اینکه بسیج یک مأمن و یک تشکیلات مقدس است و جوانان را برای یک هدف مقدس دور هم جمع می‌کند، اظهار کرد: نظراتی که در کارگروه‌های بسیج داده می‌شود حاصل تجربه و تخصص در زمینه‌های مختلف است که وظیفه داریم آن را انتقال دهیم.

 

 سردار شاکرمی تصریح کرد: انتظار به شیوه‌های مختلفی در زندگی ما هست ولی بزرگترین و مهمترین انتظار، انتظار در فرج است که تمام عالم را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد بنابراین لازم است که فرزندانمان را با این مهم آشنا کنیم تا در آینده به نیروهای مؤمن و مخلص تبدیل شوند.

 وی با اشاره به اینکه دشمن در حال برنامه‌ریزی روی مسئله انتظار و گرفتن امید از ما هستند افزود: هدایت ولی فقیه و رهبر انقلاب در نتیجه نگاه منجی است که ما را از موقف‌گاهها و مشکلات عبور داده است.

 

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) با بیان اینکه ما به شکل نقطه‌ای و راهبردی با آمریکا درگیر هستیم بیان کرد: امروز در حوزه نظامی به بازدارندگی رسیدیم و قدرت پاسخ‌دهی در هر سطحی را داریم اما نیاز است حوزه هایی مانند اقتصاد با آن همراه شود. 

وی در ادامه با اشاره به نقش مؤثر انتخابات در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، نظامی و ... گفت: چنانچه در انتخابات مشارکت کم باشد قدرت چانه زنی ما در مجامع بین‌المللی نیز به تبع آن کاهش پیدا می‌کند. ولی هر چه مشارکت مردم بیشتر باشد قطعا در نگاه دشمنان متفاوت خواهد بود.

 سردار شاکرمی در پایان بیان داشت: برای برون رفت از شرایط کنونی اقتصادی، سیاسی و همچینن شرایط منطقه به انتخابات با مشارکت حداکثری نیازمندیم و همچینن برای ادامه پیشرفت‌های انقلاب و توسعه در ابعاد مختلف به مجلس قوی و انقلابی نیاز داریم.

 

 

ارسال نظرات