معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام؛
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در مراسم آغاز دوره تخصصی تربیت مربیان سبک زندگی خانوادگی ایرانی - اسلامی با بیان این‌که مربیان این سبک با تبیین و تشریح می‌توانند خلأهای تولید محتوای فرهنگی جامعه را پر کنند، بر ضرورت برگزاری این دوره‌ها در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد.
کد خبر: ۹۵۸۱۳۱۸
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج صبح امروز دورهٔ تخصصی تربیت مربیان سبک زندگی خانوادگی ایرانی - اسلامی با حضور محمد سبحان حسنی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام برگزار شد.

 

محمد سبحان حسنی در این برنامه، گفت: برگزاری دوره‌های سبک زندگی خانوادگی ایرانی - اسلامی یک حرکت نوآورانه در حوزهٔ خانواده و آسیب‌های اجتماعی است که با محوریت وزارت کشور در حال اجراست.

 

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در خصوص آسیب‌های اجتماعی بسیار حساس هستند و تکالیفی را برای دستگاه‌های مختلف در این حوزه ابلاغ نمودند که مخاطب اصلی فرمایشات رهبر معظم انقلاب، همهٔ ما هستیم.

 

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با اشاره به هجمه‌هایی که برای ایجاد آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها در کشور ما توسط دشمنان ایجاد می‌شود، افزود: برنامه‌های بسیاری برای ایجاد مشکلات اجتماعی و تهاجم فرهنگی از سوی دشمن طراحی و اجرا می‌شود و تکالیف ما در این بخش بسیار مهم و اثرگذار است. همهٔ شما که در این دوره حضور یافته‌اید اگر با نگاه تأثیرگذاری برای رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی در جامعه گام بردارید اهداف این دوره محقق خواهد شد.

 

حسنی ادامه داد: همهٔ شما به‌عنوان مربیان سبک زندگی خانوادگی می‌توانید تأثیرگذاری بالایی در استان داشته باشید و با ارتباطی که با اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری دارید در برنامه‌هایی که برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان برگزار می‌شود نقش مؤثری ایفا کنید.

 

وی اضافه کرد: خلأهایی در جامعه در بحث آموزش و تولید محتوا دیده می‌شود که در زمینهٔ افزایش اعتقادات و مبانی دینی و ارزشی و سنت‌های فرهنگی، نسل جوان ما نیاز به یادآوری، تشریح و تبیین دارد و این امر توسط شما مربیان قابل اجراست و می‌تواند جامعه را متحول کند.

 

حسنی در بخش دیگری از سخنان خود به بحث انتخابات اشاره داشت و گفت: یکی از مسائل روز جامعه، مسئلهٔ انتخابات است که از تأکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب است و در بحث مشارکت اجتماعی، تکلیف شرعی و ملی همهٔ ما برای افزایش هرچه بیشتر میزان مشارکت مردم در این انتخابات است.

 

وی افزود: هرچه میزان مشارکت مردم در انتخابات پیشرو بالاتر باشد تهدیدات دشمنان به این آب‌وخاک کمتر خواهد بود. ضرورت دارد همهٔ دوستان و مخاطبین خود را برای شرکت در انتخابات دعوت کنیم و ان‌شاءالله به‌گونه‌ای باشد که همه تکلیف خود را برای انتخابات هفتهٔ آینده انجام داده باشیم و در این راه تلاش کنیم که تأثیرگذار باشیم.

 

رئیس ستاد انتخابات استان خاطرنشان کرد: ایلام همواره یکی از استان‌های برتر در بحث مشارکت مردم در انتخابات بوده است و ان‌شاءالله با تلاش همه‌جانبه همهٔ دوستان، در این انتخابات نیز سربلند خواهیم شد.

ارسال نظرات