رئیس هیات بازرسی ستاد انتخابات ایلام؛

۷۷۱ نفر در هیات بازرسی انتخابات ایلام فعالیت دارند

رئیس هیات بازرسی ستاد انتخابات ایلام گفت: تأمین سلامت و صیانت از آرای مردم از وظایف خطیر بازرسان است‌ و ۷۷۱ نفر بر روند انتخابات نظارت دارند.
کد خبر: ۹۵۸۱۵۲۷
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام و رئیس هیات بازرسی ستاد انتخابات ایلام، روز جمعه ۴ اسفندماه در نشست با هیات بازرسی انتخابات شهرستان دهلران گفت: امنیت، رقابت، مشارکت و سلامت از راهبردهای مورد تاکید رهبر معظم انقلاب هستند و مشارکت حداکثری مورد تاکید معظم له است که در این زمینه همه باید با احساس مسئولیت عمل کنیم.

وی افزود: بازرسان رعایت اصل بی طرفی، تسلط به قانون و مقررات، نظارت بر سلامت انتخابات و تعامل با عوامل و دست‌اندکاران انتخابات را مد نظر داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام و رئیس هیات بازرسی ستاد انتخابات استان ادامه داد: ۷۷۱ نفر در هیات بازرسی استان فعالیت دارند و باید جهاد تبیین برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش شود و بازرسان هم باید در این عرصه نقش‌آفرینی کنند و سلامت این فرآیند و صیانت از آرای مردم وظیفه خطیر آن‌هاست.

هژبری خاطرنشان کرد: بازرسان هرگونه گزارش و یا تخلفی را به دقت بررسی و در صورت حصول اطمینان به نماینده فرماندار در شعب اخذ رای اطلاع دهند.

وی بر مشارکت حداکثری مردم تاکید کرد و گفت: تمهیدات لازم برای این مهم در استان به همت همه عزیزان و دست‌اندرکاران انتخابات فراهم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار