شکایت شهرداری اردبیل از ۲ کاندیدای مجلس

شهردار اردبیل با بیان این‌که با کسانی که زیبایی شهر را برهم می‌زنند، تعارف نداریم، گفت: از ۲ کاندیدای انتخاباتی که پوسترهایشان بر روی پل قدس نصب شده‌بود، به مراجع قضایی شکایت کردیم.
کد خبر: ۹۵۸۱۶۲۵
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷

شکایت شهرداری اردبیل از ۲ کاندیدای مجلس

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اردبیل، محمود صفری با اشاره به ممنوعیت نصب پوسترهای تبلیغاتی بر روی اموال عمومی اظهار داشت: علی‌رغم برگزاری جلسات توجیهی و تماس‌های تلفنی با نامزدهای انتخاباتی و اطلاع‌رسانی در رسانه‌ها جهت ممنوعیت نصب پوسترها در اماکن عمومی مخصوصا پل قدس، متاسفانه شاهد عدم توجه از سوی نامزدها و هوادارانشان بودیم‌.  

وی با اشاره به وجود اکیپ‌‌های شهرداری به صورت شبانه‌روزی در اطراف پل قدس، افزود: برای محافظ از پل قدس اکیپ‌های شهرداری در اطراف پل حضور دارند ولی علی‌رغم وجود نگهبان، شب گذشته، پوستر 2 کاندیدا بر روی پل قدس نصب شده‌است که در اسرع‌وقت امحا پوستر ها و رنگ‌آمیزی محل انجام و اقدام به شکایت به مراجع قضایی کردیم‌.

شهردار اردبیل از برخورد با نامزدهایی که چهره‌ی شهر را نازیبا می‌کنند خبر داد و گفت: مسئول تمام رفتار هواداران متوجه فرد کاندیدا خواهد شد و در این خصوص با هیچ کسی تعارف نداریم چراکه شهر برای عموم مردم است.

صفری از افزایش تعداد محل‌های نصب پوسترهای تبلیغاتی در سطح شهر به خصوص میادین خبر داد و گفت: قبل از آغاز رسمی تبلیغات 100 مکان برای نصب تبلیغات در نظر گرفته شده بود که هم‌اکنون جهت جلوگیری از تخریب شهر به 250 مکان افزایش یافته است.

ارسال نظرات