مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ:
حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی شفیع‌خانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ در جمع دانش آموزان پایه دوم متوسطه مدرسه حضرت زینب (س) شهر هشتگرد، گفت: نسل امروز بی‌شک آینده‌ساز است.
کد خبر: ۹۵۸۱۷۳۱
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی شفیع‌خانی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ در جمع دانش‌آموزان پایه دوم متوسطه دبیرستان حضرت زینب (س) شهر هشتگرد گفت: شما عزیزان جوان نمی‌دانید که در گذشته نسبت به خانم‌ها دید چگونه بود، در زمان طاغوت ما چقدر خانم تحصیلکرده داشتیم و امروز چقدر، اینها همه از برکت نظام اسلامی و اهمیت زن در اسلام است.

وی افزود: امروز زنان جامعه ما به بالاترین سطح علمی دست یافته‌اند، در شعر، ادبیات و حوزه های مختلف، در حوزه ورزشی در سطح جهانی خانم‌های ایرانی مدال کسب می‌کنند و این را باید قدر دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین شفیع‌خانی با اشاره به اینکه در کشور ما فعالیت‌های بسیار زیاد و خدمات بسیاری در این ۴۵ سال ایجاد شده است، اظهار داشت: البته مشکلاتی نیز وجود دارد که همه‌ی آن‌ها با انتخاب صحیح و درست قابل حل است، بی شک حضور پرشور و انتخاب فرد اصلح در انتخابات پیش رو زمینه‌ساز شکوفایی کشور خواهد شد.

وی تصریح کرد: قطعا مردم، همانگونه که در جشن پیروزی انقلاب اسلامی امسال در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را مأیوس کردند به فضل الهی در انتخابات هم پرشور وارد می‌شوند و مسئولین کشور قدردان این مردم عزیز باشند و همه‌ی تلاش خود را در زمینه‌ی رفع مشکلات کشور و تقویت نقاط قوت ایران عزیز انجام دهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ تاکید کرد: بدانید که شرکت در انتخابات، وظیفه‌ای بر دوش همگان است که باید در آن شرکت کنیم و در سرنوشت کشور سهیم باشیم و شایسته‌ترین فرد را انتخاب کنیم تا شاهد رشد کشور عزیزمان در عرصه های مختلف باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها