خبرهای داغ:
به مناسبت اعیاد شعبانیه انجام شد؛

اهدای ۲۰۳ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند خوزستانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان از اهدای ۲۰۳ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند به مناسبت اعیاد شعبانیه و نیمه شعبان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۱۷۵۱
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۹

جمال شیبه در جشن ازدواج و آیین توزیع جهیزیه میان زوج‌های تحت حمایت کمیته امداد خوزستان که امروز (۵ اسفندماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: توجه به نهاد خانواده یکی از اولویت‌های مهم کمیته امداد در خدمت به مددجویان است و در راستای کمک به ازدواج آسان جوانان نیازمند و با استفاده از ظرفیت‌های منطقه برای هم‌افزایی و با الویت مناطق کم برخوردار، جهیزیه میان خانواده‌های تحت حمایت توزیع می‌شود.

وی افزود: در این مراسم جشن ازدواج که با همکاری موسسه خیریه دارالاحسان آبشار مهربانی اهواز برگزار شد، ۲۰۳ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا شد.

شیبه گفت: این تعداد جهیزیه شامل کالای اساسی و ضروری زندگی مانند یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، اجاق گاز، تلویزیون ال ای دی، فرش و... است که از تولیدات داخلی تأمین شده است.

وی با اشاره به آمادگی کمیته امداد با مردم نیکوکار برای مشارکت در تأمین جهیزیه و کمک به امر ازدواج بیان کرد: نیکوکاران می‌توانند با مراجعه و یا تماس با دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان خوزستان، کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را در قالب طرح کوثر به این نهاد اهدا کنند

ارسال نظرات
پر بیننده ها