جشنواره آئینی اقوام و بازی‌های بومی با حضور تیم‌هایی از استان‌های غرب کشور و به میزبانی شهرستان دهلران در روستای حاضرمیل برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۱۸۶۹
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، جشنواره آئینی اقوام و بازی‌های بومی با حضور تیم‌هایی از استان‌های غرب کشور و به میزبانی شهرستان دهلران در روستای حاضرمیل برگزار شده و اجرای مسابقات بازی‌های بومی و محلی از جمله دال پلان، تیروکمان سنگی و هفت‌سنگ و پخت‌وپز غذاهای محلی از برنامه‌های جشنواره آئینی اقوام و بازی‌های بومی در روستای حاضرمیل دهلران در دو بخش آقایان و بانوان بود.

 

لطیف صادقی فرماندار ویژه شهرستان دهلران، در این جشنواره با اشاره به اهمیت انتخابات ۱۱ اسفند، اظهار کرد: انتخابات مظهر مردم‌سالاری دینی و اراده مردم در تعیین سرنوشت خود است.

 

صادقی با اشاره به اهمیت انتخابات از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: تمهیدات لازم برای انتخاباتی باشکوه در این حوزه انتخابیه اندیشیده شده است.

 

رئیس حوزه انتخابیه دهلران یازدهم اسفندماه را رویدادی مهم ذکر کرد و افزود: در این رویداد مردم نقش‌آفرین خواهند بود و این نقش‌آفرینی با حضور گسترده مسیر خواهد شد.

 

 صادقی از همه مردم حوزه انتخابیه دهلران شامل شهرستان‌های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره برای خلق حماسه مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های اخذ رأی دعوت کرد.

 

 فرماندار ویژه دهلران با قدردانی از برگزارکنندگان جشنواره بازی‌های بومی و محلی غرب کشور در این شهرستان، اظهار کرد: از همه تیم‌های شرکت‌کننده از استان‌های خوزستان، کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام و شهرستان‌های استان در این جشنواره قدردانی می‌شود.

ارسال نظرات