به دلیل بارش برف انجام شد؛

تعطیلی مدارس در چندین شهر اردبیل/آموزش در بستر شاد برقرار است

اردبیل-رییس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت:فعالیت های آموزشی مدارس روز دوشنبه ۷ اسفند ماه در برخی از شهرهای استان اردبیل غیرحضوری و در بستر شاد انجام می شود.
کد خبر: ۹۵۸۱۸۷۴
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۹

تعطیلی مدارس در چندین شهر اردبیل/آموزش در بستر شاد برقرار است

حسن اسکندرزاده در گفت و گو با خبرنگار بسیج ، اظهار کرد: به دلیل بارش برف و برودت هوا در اردبیل، نیر، هیر و گرمی فعالیت های آموزشی دوره های پیش دبستانی و ابتدایی و کلیه مدارس استثنایی در نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در مشگین شهر دوره های پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی و متوسطه اول روستایی در نوبت صبح به صورت غیر حضوری خواهد بود.

رییس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل همچنین گفت: در شهرستان خلخال خلخال دوره‌های پیش دبستانی، ابتدایی متوسطه دوره اول و مدارس استثنایی در نوبت صبح به صورت غیرحضوری خواهد بود.

اسکندرزاده افزود: همچنین در کوثر، لاهرود و ارشق دوره های پیش دبستانی و ابتدایی غیرحضوری بوده و دوره های متوسطه اول و دوم با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

وی ب بیان اینکه شهروندان اخبار تعطیلی مدارس را از کانال روابط عمومی آموزش و پرورش پیگیری کنند، تصریح کرد: در صورت اعلام تعطیلی برای سایر پایه ها از طریق کانال های ارتباطی اداره کل آموزش و پرورش اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

ارسال نظرات