مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: ۳۴۰ سری جهیزیه از ابتدای امسال تاکنون بیش از به ۳۴۰ زوج در این استان اهدا شده است.
کد خبر: ۹۵۸۲۰۲۶
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد ایلام، ناصر مرادی پویانی روز دوشنبه در خصوص اهدای جهیزیه به مددجویان بیان کرد: این اقلام جهیزیه برای هر زوج شامل پنج قلم کالای اساسی از قبیل یخچال، جاروبرقی، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی و تلویزیون بوده و ارزش هر سری جهیزیه برای هر نفر حداقل ۴۰۰ میلیون ریال است.

 

وی افزود: در زمینه توزیع کالای رایگان بین نیازمندان علاوه بر جهیزیه، یک هزار و ۸۰۰ قلم کالای خانگی دیگر شامل ۵۷۰ دستگاه کولر و لوازم سرمایشی، ۶۸۰ دستگاه بخاری گازی و حدود ۵۲۰ قلم دیگر کالای خانگی موردنیاز خانواده‌های مددجوی این استان بوده است.

 

مدیرکل کمیته امداد ایلام با بیان اینکه برای تهیه این اقلام خانگی ۲۷ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، تأکید کرد: این کالاها بر اساس اولویت نیاز خانواده‌ها و در پی نیازسنجی خانواده‌های مددجو توزیع شده‌اند.

 

مرادی پویانی یادآور شد: جهیزیه یکی از خدمات و برنامه‌های حمایتی مهم کمیته امداد بوده و تهیه جهیزیه برای زوج‌های دم بخت با کمترین زمان پشت نوبت بودن از برنامه‌های این نهاد است.

 

وی اضافه کرد: مشارکت خیرین و مردم نیکوکار در این راستا می‌تواند راهگشا باشد و لذا از عموم مردم می‌خواهیم در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

ارسال نظرات