خبرهای داغ:
بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه از برپایی مسابقه ورزشی پینگ پونگ در رده نوجوانان و برگزاری اردوی جهادی در جهت کمک به کشاورزان محله خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۲۱۶۰
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با اعیاد شعبانیه مسابقه ورزشی پینگ پنگ به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه در رده نوجوانان برگزار شد.

محمدرضا امامی از بسیجیان این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این مسابقه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با هدف ایجاد اوقاتی شاد و مفرح برای بسیجیان برنامه های متنوع ورزشی در طول سال در رشته های دارت، پی اس، ایرهاکی، فوتسال، والیبال و غیره در پایگاه و سالن ورزشی در رده نوجوانان و جوانان برگزار و با استقبال خوبی همراه است.

او افزود: به مناسبت اعیاد شعبانیه و در جهت بزرگداشت این ایام، فعالیت ورزشی بسیجیان پایگاه در رشته والیبال در سالن ورزشی امام خمینی (ره) و مسابقات پینگ پونگ در پایگاه با حضور پرشور بسیجیان برگزار شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه با اشاره به تداوم برپایی حلقات صالحین در پایگاه گفت: حلقه شهید ابراهیم هادی در رده نوجوانان و حلقه ی شهید عباس فیض در مسجد امام هادی (ع) با حضور حجت الاسلام والمسلمین عباس پیوندی سرمربی و سرگروه حلقات صالحین تشکیل شد.

امامی با اشاره به فضاسازی محوطه پایگاه و محله توسط بسیجیان به مناسبت اعیاد شعبانیه بیان داشت: ویژه برنامه نیمه شعبان در مسجد امام هادی (ع) با سخنرانی و مدیحه سرایی حجت الاسلام والمسلمین عباس پیوندی امام جماعت این مسجد برگزار شد.

او ادامه داد: برپایی اردوی جهادی با هدف کمک به کشاورزان مسجد توسط گروه جهادی امام حسین (ع) از دیگر برنامه اجرایی با حضور جوانان بسیجی بوده است.

گفتنی است نشست حلقات صالحین شهید ولی اله عمادی و شهید ضیااله زیاری در مسجدصاحب الزمان (عج) با موضوع انتخابات و دعوت چهره به چهره خواهران به حضور در انتخابات به همت پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) روستای افتر انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها