خبرهای داغ:
گردان109 حضرت امام حسین)علیه السلام) :

اجرای برنامه های فرهنگی پرده خوانی شهدا و جهاد تبیین توسط رزمندگان در مدارس شهرستان مبارکه

برگزاری برنامه های بصیرتی و جهاد تبیین همراه با اجرای برنامه های فرهنگی پرده خوانی شهدا با حضور رزمندگان گردان109 حضرت امام حسین)علیه السلام) در مدارس شهرستان مبارکه انجام پذیرفت.
کد خبر: ۹۵۸۲۱۷۴
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر ۱۴ امام حسین(علیه السلام)، فرمانده گردان 109 حضرت امام حسین(علیه السلام) در این رابطه گفت: امروزه تبیین یکی از وظایف اصلی همه ماست که این مهم توسط رزمندگان گردان حضرت امام حسین (علیه السلام) در سطح مدارس از ابتدای سال تحصیلی شروع شده و انشاالله به حول و قوه الهی ادامه دار خواهد بود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد مسائل جهاد تبیین در بخشی از سخنان خود فرمودند: دشمن در رأس نقشه‌هایش تبلیغات است؛ ‌به قول خودشان پروپاگاندا است، علاجِ پروپاگاندا «تبیین» است، تبیین حقیقت از زبانهای مختلف، از حنجره‌های مختلف، با تعبیرات مختلف، با ابتکارات مختلف؛‌ تبیین، وسوسه‌ای را که روی آن جوان یا نوجوان اثر میگذارد، چه میتواند برطرف کند؟ باتوم که نمیتواند برطرف کند، آن وسوسه را تبیین میتواند برطرف کند، این مطلب اوّل، جهاد تبیین را جدّی باید گرفت، همه در حوزه در دانشگاه در صداوسیما بخصوص در مطبوعات در هر جایی که شما ایستاده‌اید و یک شعاع پیرامونی‌ای دارید و میتوانید روی آن اثر بگذارید باید تبیین انجام بگیرد؛ تبیین درست، تبیین صحیح.

در این برنامه مربی پرده خوانی در بخشی از برنامه خود یک مقایسه ای از قبل و بعد انقلاب داشتند و افزود که با انتخابی درست و حضوری پرشور شاهد پیشرفت های روزافزون این انقلاب و درراستای آن زمینه سازی لازم جهت ظهور آقا امام زمان را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه حضور در انتخابات میثاق با شهدا و حرکت به سمت پیشرفت ایران اسلامی است،افزود: انتخابات مولود انقلاب اسلامی است و همه باید برای خلق حماسه و تشکیل ایران قوی مشارکت کنند و قطعا حضور باشکوه مردم در انتخابات امیدآفرین است و توطئه های دشمنان و طمع آنها به کشور را از بین خواهد برد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار