خبرهای داغ:
به مناسبت نزدیک شدن به زمان انتخابات، نشست روشنگری، همراه با جهاد تبیین با حضور استاد جناب آقای خوش اخلاق و پایوران گردان 124 امام حسین (علیه السلام) در محل خود گردان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۸۲۱۸۸
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر 14 امام حسین (علیه السلام)، در راستای اطاعت و حمایت از فرموده های مقام معظم رهبری ، گردان ۱۲۴ امام حسین(علیه السلام) این برنامه را به جهت روشنگری برگزار نمود.

 فرمانده گردان 124 امام حسین (علیه السلام) بیان کرد؛ رهبر معظم انقلاب حضرت آیت ا... امام خامنه ای (مدظله العالی) فرمودند: انتخابات سنگر کشور است؛ حضور مردم در پای صندوقهای رأی، مصون‌ساز سرنوشت ملت و مردم است و دشمن را از تعرّض و تجاوز و پُرروییِ بیشتر باز می‌دارد.

استاد این نشست سیاسی بیان داشت: انتخابات یکی از مهمترین و اصلی ترین مسائل کشور و بستری برای قوی شدن است و اگر دشمن در جنگ شناختی به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است می خواهد مانع ایران قوی شود و لذا باید هوشیار بود و با تبیین موقعیت و شرایط امروز کشور را برای آحاد مردم و خصوصا جوانان تبیین کرد.

این استاد روشنگری و جهاد تبیین ایجاد فاصله میان نظام اسلامی و مردم را مهمترین هدف دشمن در پروژه تحریم انتخابات دانست و افزود: البته ملت ایران همواره هوشیار است و همچون گذشته با حضور باشکوه و حماسی خود مشت محکمی بر دهان دشمنان و بدخواهان خواهد زد.

وی با بیان اینکه حضور در انتخابات میثاق با شهدا و حرکت به سمت پیشرفت ایران اسلامی است،افزود: انتخابات مولود انقلاب اسلامی است و همه باید برای خلق حماسه و تشکیل ایران قوی مشارکت کنند و قطعا حضور باشکوه مردم در انتخابات امیدآفرین است و توطئه های دشمنان و طمع آنها به کشور را از بین خواهد برد.

ارسال نظرات