مسئول قرارگاه جهاد تبیین کشور:

دشمن به دنبال تلافی شکست‌های گذشته در انتخابات ۱۱ اسفند است

ابراهیم پور گفت: طراحی دشمن برای انتخابات ۱۱ اسفند این است شکست‌های گذشته را تلافی کند.
کد خبر: ۹۵۸۲۴۴۵
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ عظیم ابراهیم‌پور، سه‌شنبه شب (۸ اسفند) در پانزدهمین سالگرد تدفین پنج شهید گمنام دانشگاه شهید باهنر و بزرگداشت شهید حاج عادل رضایی گفت: ما وارث عباسعلی فتاحی‌ها و وارث نسلی هستیم که برای رهبری و آرمان و ناموس و وطن و خاک خود سر می‌دهیم، اما شرف نمی‌دهیم.
مسئول قرارگاه جهاد تبیین کشور با اشاره به جبهه زر و زور و تزویر به سردمداری یهود و آمریکا و صهیونیست؛ به نقش یهود در سقیفه و در شهادت معصومین علیهم السلام اشاره و تصریح کرد: یهود را نمی‌گذارند بشناسیم؛ کتاب "زر سالاران یهود" را بخوانید که غوغا است و همه پشت پرده یهود را نوشته است.
وی با اشاره به خطاب معروف حاج قاسم به ترامپ که او را قمارباز خواند؛ افزود: ترامپ و همسرش رئیس اتحادیه باشگاه قماربازی جهان هستند.
ابراهیم‌پور با افزودن این نکته که بزرگترین خاندان یهود همه معادن طلا و الماس را جمع کردند؛ گفت: آنان باغ کودک برزیل را ایجاد و کودکانی از کشور‌های مختلف را جمع‌آوری و بهترین امکانات را برای آنان فراهم کردند تا ذخیره اعضای بدن بزرگان یهود باشند؛ هر گاه یکی از بزرگان یهود نیازمند پیوند اعضا باشد، این کودکان را پس از آنکه به سن جوانی برسند، کشته و اعضای او را به آن یهودی می‌دهند.
وی بخش دیگری از جنایت یهود را مربوط به استفاده از بمب حاوی اورانیوم ضعیف شده در فلوجه دانست که طبق برآورد‌ها از آن زمان تا امروز و تا ۳۵ سال آینده هر نوزادی که متولد شود مبتلا به سرطان خون است.
این راوی دفاع مقدس و مقاومت با تاکید بر اینکه دشمن را باید خوب بشناسیم؛ گفت: به ما دروغ گفتند که شیطان پرست آن جوانِ با ظاهر نامتعارف است.
شیطان پرست واقعی بزرگان یهود هستند.
وی با بیان اینکه خود یهودی‌ها می‌دانند در انجیل واقعی آیاتی است که می‌گوید یهود توسط ایرانی‌ها نابود خواهد شد؛ افزود: فتنه‌های ۹۶ تا ۹۸ کشور زیر سر خاخام‌های یهود برای نرسیدن انقلاب به ۴۰ سالگی بود، اما پیچیده‌ترین فتنه، سال گذشته رخ داد که در ۱۱ مرحله طراحی شده بود و دهمین مرحله آن حمله ناتو برای نابودی ایران بود.
ابراهیم‌پور با اشاره به اینکه هیچکس برای آینده جهان جز اسلام و یهود برنامه ندارد؛ در چنین شرایطی، وحدت شیعه و سنی را وحدت استراتژیک آخرالزمانی جبهه حق عنوان کرد و سپس آرایش جدید دنیا را دارای سه شاخصه انزوای آمریکا، انتقال قدرت از اروپا به آسیا و قدرت علمی ایران دانست و افزود: کمر اقتصاد آمریکا شکسته و ۵۱ ایالت با او بر سر مستقل شدن دعوا دارند و امروز پرچم آمریکا پایین و پرونده او بسته است.
وی با اشاره به گسترش مقاومت به پرچمداری ایران و حاج قاسم، اظهار کرد: تفکر مقاومت در حال جهانی شدن است و ملت‌های جهان به پرچم و مرام مقاومت علاقه‌مند هستند و، چون پرچم مقاومت دنیا را فتح می‌کند، حاج قاسم را زدند.
مسئول قرارگاه جهاد تبیین کشور سپس با برشمردن شاخصه‌های پیشرفت داخلی از جمله رشد نظامی؛ تولید علم، رشد دانش‌بنیان و فناوری، تولید انبوه و صادرات گفت: گلوگاه‌های تجاری دست ما است و، چون زور دشمن در عرصه بین‌الملل به ما نمی‌رسد، برای داخل کشور طراحی کرده تا شکست‌های گذشته را در ۱۱ اسفند تلافی کند و برای این کار نقشه راه دارد که درصد مشارکت را پایین بیاورد.
وی ادامه داد: دشمن می‌خواهد با این کار از ۱۱ اسفند تا ۱۲ فروردین عملیات رسانه‌ای انجام دهد، زیرا قدرت اقتصادی و نظامی و امنیتی خود را از دست داده و تنها، قدرت رسانه‌ای را در اختیار دارد تا به دنیا بگوید ایران که مقاومت او جهانی شده و اقتدار جهانی دارد، اما در داخل آن، نظام و مردم از هم جدا هستند.
ابراهیم‌پور استفاده دشمن از این استراتژی را در یوگسلاوی مثال زد و تاکید کرد: امروز رهبری تمام قد در مسئله انتخابات ایستادند، زیرا این انتخابات مثل عملیات کربلای ۵ حیثیتی است.

ارسال نظرات