وصیت‌نامه شهید «محمد ابوالمعصوم»؛
در بخشی از وصیت‌نامه شهید «محمد ابوالمعصوم» آمده است: چون کوه در مقابل سیل‌ها و طوفان‌ها پایدار باشید.
کد خبر: ۹۵۸۲۷۱۱
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ شهید «محمد ابوالمعصوم» در پانزدهم شهریور سال 1341 در روستای جلایر از توابع شهرستان علم و ادب و فرهنگ تفرش و در خانواده‌ای روستایی و کشاورز دیده به جهان گشود.

در دبیرستان پانزده خرداد روستای کندج، دیپلم گرفت و بلافاصله به ‌عنوان سرباز ژاندارمری، راهی میدان‌های نبرد شد و پس از 20 ماه حضور مستمر و بی‌وقفه، در تاریخ یکم بهمن 1363 در پاسگاه زید به جمع شهیدان همیشه شاهد پیوست.

فرازی از وصیت‌نامه شهید:

پیام من این بود. مبادا شکایت کنید! مبادا جمله‌ای بر زبان بیاورید که از قدر و قیمت شما، بکاهد و حال، شما ای زحمت‌کشان من، مبادا بعد از من ناراحت باشید! مبادا کلمه‌ای بر زبان جاری سازید که نشانه ناراحتی شما باشد.

پدر و مادرم و برادران و خواهران عزیزم! چون کوه در مقابل سیل‌ها و طوفان‌ها پایدار باشید. نکند پیش دشمن با نگرانی خود، روح مرا عذاب دهید. پس کسی که آخر راه را ببیند و در آن راه گام نهد، هیچ جای نگرانی نیست. انسان در جایی باید نگران باشد که به آرزوی خود نرسد.

با آرزوی نابودی کفر جهانی و عمال آن در تمام جهان و به امید پیروزی لشکریان حق و ظهور هرچه زودتر حضرت صاحب الزمان(عج) و طول عمر امام امت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار