خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) طی بیانیه‌ی ضمن دعوت پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی، هر برگ رأی را به منزله سلاحی است در برابر دشمن دانست.
کد خبر: ۹۵۸۲۷۴۳
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)‌ استان قم طی بیانیه‌ی به حضور پر شور و همراه با بصیرت مردم تاکید کرد. که متن این بیانیه بدین شرج است:

بسمه تعالی

وَدَّ الَّذِینَ کَفَرُوا لَوْ تَغْفُلُونَ عَنْ أَسْلِحَتِکُمْ وَ أَمْتِعَتِکُمْ فَیَمِیلُونَ عَلَیْکُمْ مَیْلَةً واحِدَةً؛
کافران دوست دارند که شما از سلاح‌ها و متاع‌هاى خود غافل شوید و دفعتاً به شما حمله ور شوند
(سوره مبارکه نساء، آیه ۱۰۱)

"انتخابات یک فرصت است، از این فرصت باید استفاده کرد؛ هم به نفع کشور است، هم دشمنان کشور را مأیوس میکند"
حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) ۱۴۰۲/۱۲/۰۹

مروری بر چهل و پنج سال شکوه و عظمت انقلاب اسلامی به وضوح نشان می‌دهد که نقش مردم و خواص تاثیرگذار و همراهی آنان با امام امّت در تحقّق پیشرفت مادی و معنوی جامعه، بسیار مهمّ و تعیین‌کننده است و با وجود همه فراز و نشیب‌ها، سختی‌ها و کارشکنی‌های داخلی و خارجی، مسیر اصلی بسیاری از آرمان‌های انقلاب با بصیرت مردم و تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب طی شده و گره‌ بسیاری از مشکلات را حضور پرقدر مردم گشوده است.

امروز نیز بیش از گذشته ایران عزیز برای نقش‌آفرینی ویژه در عرصه جهانی نیازمند قدرت نرم اجتماعی است که تنها با حضور و مشارکت پرشور مردم در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی جامعه حاصل می‌شود.

ما نیز همچون مردم عزیز بر مشکلات متعدد اقتصادی «همچون تورم، اشتغال، مسکن، ازدواج، کاهش ارزش پول ملی و مشکلات متعدد سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور» که بر شانه مردم عزیزمان سنگینی می‌کند، مُعترف و عمیقا متأسفیم و با تمام وجود آن را حس می‌کنیم.

ولیکن آنچه در درمان مشکلات و کاستی‌های نقش پر رنگ و موثر دارد حضور پر شور مردم در انتخابات و انتخاب افراد اصلح برای کرسی مجلس شورای اسلامی است، تا با ایجاد مجلسی قوی،‌ پرتلاش و بصیر با وضع قوانینی دقیق، بتواند گره از مشکلات بگشاید حال آنکه عدم مشارکت باعث تعمیق و توسعه مشکلات بویژه در حوزه امنیت کشور می‌شود.

در اینصورت هر برگ رأی به منزله سلاحی است در برابر دشمن، که اگر از آن غفلت شود، چه بسا طمع دشمن برای تهاجم را بیشتر خواهد کرد.

سپاه همیشه پیروز امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم،‌ همواره خود را خادم و جانفدای مردم عزیز دانسته و از مردم انقلابی قم می‌خواهد تا با حضور باشکوه در پای صندوق‌های رای و انتخاب افراد اصلح، مشتی محکم بر دهان دشمنان و معاندان ایران اسلامی بکوبند و با صراحت اعلام می‌دارد؛ سخن ما همان سخن سردار دلهاست که فرمود: «امروز قرارگاه حسین بن علی علیهما‌السلام، ایران است. بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند؛ اگر دشمن، این حرم را از بین بُرد، حرمی باقی نمی‌ماند؛ نه حرم ابراهیمی و نه حرم محمّدی صلی‌الله‌علیه وآله‌وسلم»

و اَلسَّلامُ عَلَیکمْ وَ رَحْمَةُ اللَّه وَ بَرَکاتُهُ

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم
سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا موحد

ارسال نظرات