بیانیه‌ی شورای سیاست‌گذاری انتخاباتی تشکل‌های اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان

شورای سیاست‌گذاری انتخاباتی تشکل‌های اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان بیانیه‌ای در مورد انتخابات صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۸۲۷۷۳
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری دانشجو، شورای سیاست‌گذاری انتخاباتی تشکل‌های اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان بیانیه‌ای در مورد انتخابات صادر کرد.
متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
أَطِیعُواْ اللّهَ وَ أَطِیعُواْ الرَّسُولَ وَ أُوْلِی الأَمْرِ مِنکُمْ
«اگر انتخابات در کشور نباشد یا دیکتاتوری است یا هرج و مرج؛ حضور پرشور مردم در انتخابات وحدت ملی و انگیزه ملت ایران برای حضور در صحنه را نشان می‌دهد. انگیزه‌ی ملت قدرت ملی به وجود می‌آورد.»
(گزیده‌ای از سخنان رهبر انقلاب شنبه ۲ دیماه ۱۴۰۲ در دیدار با مردم کرمان و خوزستان)
با استعانت از خداوند عزوجل و با عنایت به عمل به سیره قرآن و اسلام و فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب، تصمیمی اتخاذ شد تا تشکل‌های دانشگاه شهید باهنر کرمان اقدام به مشارکت هماهنگ و فعالانه در تعیین سرنوشت کشور سربلندمان، ایران اسلامی داشته باشیم. همه ما دانشجویان این مرز و بوم نیک میدانیم که انتخابات پیش رو یکی از مهمترین انتخابات انقلاب شکوهمند اسلامی است؛ لذا در این میان باید هوشمندانه مراقب خدعه‌ها و نیرنگ‌ها و تفرقه افکنی‌های دشمنان میهن عزیزمان باشیم.
آنچه که امروز عیان است این مهم را به ما نشان میدهد که آنان نمی‌خواهند سربلندی انقلاب و ایران را ببینند و سعی در خراب کردن رابطه‌ی میان ملت و نظام اسلامی ایران دارند؛ اما قشر فرهیخته و آینده سازان این مملکت باذن الله نقشه‌های شوم آن‌ها را نقش بر آب خواهد‌کرد. بایستی همگی دست در دست هم و با وحدت تمام، حضور پرشور در انتخابات داشته باشیم و یکدیگر را توصیه به حق نماییم.
شورای سیاست‌گذاری انتخاباتی تشکل‌های اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان با رسالت هم افزایی تشکل‌های اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان در امر مهم انتخابات و با هدف افزایش مشارکت در انتخابات تلاش دارد تا ان شاءالله هم بر شور انتخاباتی بیافزاید و هم محیط را برای انتخاب بهتر فراهم نماید؛ و من الله توفیق

بسیج دانشجویی
انجمن اسلامی دانشجویان
جامعه اسلامی دانشجویان
مجمع دانشجویان عدالت‌خواه

ارسال نظرات