بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان پیرامون انتخابات

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۸۲۸۳۴
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج،شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کرمان پیرامون انتخابات مجلس شورای اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است :
بسم الله الرحمن الرحیم
وقتی در پهنه‌ی جمهوری اسلامی سخن از انتخابات به زبان می آوریم یعنی به نوعی داریم از مهم ترین رویداد در سیر سیاسی کشور صحبت می کنیم.
چرا که انتخابات مظهر بروز و ظهور مردم‌سالاری دینی در جغرافیای یک کشور است.این انتخابات است که تحول را در کشور پایه ریزی کرده و کشور را به سمت امنیت پایدار سوق می دهد.
به تبع شرکت در این انتخابات و به دنبال آن انتخاب اصلح و تشکیل مجلسی در قواره و شأن جمهوری اسلامی ایران ، همچو سایر دوره های گذشته، وظیفه ای همگانی بر دوش ملتی است که سال ها برای به ثمر نشستن این انقلاب تلاش کرده اند‌ و به یقین شرکت در انتخابات پیشِ رو مثل همیشه دشمنان را از دست درازی به این مرز و بوم نا امید کرده و ستون های این انقلاب را استحکام می بخشد.
اما در این میان بد نیست نکاتی را به کسانی که در هیاهوی نشستن بر صندلی مجلس هستند ، یادآور شد.

اینکه همیشه امید و امیدآفرینی به عنوان یکی از اصول اصلی اندیشه های توحیدی امام راحل و از محوری ترین بیانات رهبر فرزانه انقلاب مورد تاکید بوده است و برخی داوطلبان نباید با گفتار و ادعاهای کورکورانه و اشتباه خود آب در آسیاب دشمن بریزند و به هر نحوی به دنبال افزایش تعداد رای های خود باشند یا در مواردی دیگر بدون رعایت هیچ ملاحظاتی ، بسیاری از خطوط قرمز این نظام را لگدمال کنند.
اگر این افراد حتی لحظه‌ای منافع و امنیت ملی را به دست فراموش بسپارند حوادثی رخ می‌دهد که تا سالها کشور باید به جبران خسارت آن مشغول باشد ؛ برای دیدن مثالی از این سخن شاید تنها نیاز باشد به چند دوره قبل انتخابات ریاست جمهوری برگردیم تا ببینیم در سال ۱۳۸۸ چه اتفاقاتی رخ داد .
داوطلبان این عرصه بدانند اگر به دنبال منافع شخصی و کسب رأی به هر قیمتی باشند و نخواهند قواعد انتخابات و اخلاق را رعایت کنند، نتیجه این رفتار به منافع عمومی و در مواردی به امنیت ملی زیان می رساند و مردم هیچگاه در قبال این موارد کوتاه نیامده و جلوی این رفتار که بر خلاف تعهدی است که به آنها برای رفتار صادقانه داده شده را، خواهند گرفت.
انتخابات همیشه سبب افزایش امید به آینده در جامعه است به شرط آنکه داوطلبان و نمایندگان نخواهند برای منافع شخصی به منافع عمومی و دستاوردهای جمعی و مردمی که برآمده از نظام مقدس ماست، حمله کنند و تخریب را در دستور کار قرار دهند.
حال در این لحظات منتهی به انتخابات امید است که هیچ داوطلبی، از جمله داوطلبان حاضر در استان برای حک شدن اسمش در فهرست نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، دست به ناامید کردن مردم با ادعاهای های بدون مدرک و واهی ننمایند.
و من الله التوفیق

ارسال نظرات