در آستانه انتخابات به همت سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان البرز صورت گرفت؛
جلسات بصیرت‌افزایی جهت حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای توسط سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان البرز، در ادارات مختلف استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۲۹۷۵
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، نشست‌های بصیرت افزایی و تبیین انتخابات، به همت سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان البرز، در اداره گاز شهرستان ساوجبلاغ، شهرداری کمالشهر، ندامتگاه فردیس، اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز برگزار شد.

سرهنگ پاسدار احسان علیزاده مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان البرز، در نشست شهرداری کمالشهر، نسبت به شرکت گسترده در انتخابات پیش رو و همچنین تبیین موقعیت خاص ایران در منطقه و جهان سخن گفت.

حسین پالیزدار فرمانده حوزه بسیج ادارات و کارکنان شهید چمران، نیز با تاکید بر اهمیت انتخابات و حضور حداکثری کارکنان ادارات به همراه خانواده‌ها، با بیان این مطلب از رهبر معظم انقلاب که فرمودند: من عرضم این است، هرکس ایران را دوست دارد، هرکس جمهوری اسلامی را دوست دارد، هرکس انقلاب را دوست دارد، هرکس قدرت ملی را دوست دارد، هرکس پیشرفت را دوست دارد، باید در انتخابات فعال باشد، شرکت پرشور در انتخابات بایستی انجام بدهد، به ضرورت حضور در انتخابات تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها