خبرهای داغ:
رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات امسال برگ زرین دیگری را به کتاب پرافتخار تاریخ جمهوری اسلامی ایران اضافه خواهد کرد.
کد خبر: ۹۵۸۳۰۸۱
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، علی دهقانی در حاشیه انتخابات ۱۱ اسفندماه که امروز با حضور پرشور مردم اهواز در مسجد جوالائمه به عنوان یکی از ۳ هزار و ۵۳۳ شعب اخذ رای استان خوزستان درحال برگزاری است، گفت: انتخابات مهم‌ترین فرایند تصمیم گیری از سوی مردم است و هرچه زودتر باید به این وظیفه و تکلیف الهی عمل شود.


وی افزود: مردم شریف ایران اسلامی و استان خوزستان باحضور حماسی، پرشور و حداکثری خود در این روز سرنوشت ساز به عنوان مهم‌ترین رویداد سیاسی کشور، برگ زرین دیگری را به کتاب پرافتخار نظام جمهوری اسلامی اضافه می‌کنند.


دهقانی انتخابات را تکلیف و وظیفه شرعی و راه حل مشکلات جامعه و استان خوزستان دانست و ادامه داد: شرکت در انتخابات و نشاندن افراد اصلح بر کرسی‌های مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نقش مهمی در رفع مسائل و پیشرفت ایران اسلامی و خوزستان دارد.


رئیس کل دادگستری خوزستان اضافه کرد: حضور پرشور مردم و صفوف طولانی رای دهندگان از همان ساعات اولیه آغاز فرآیند رای گیری، نویدبخش حضور حداکثری است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، امروز جمعه ۱۱ اسفندماه همزمان با سراسر کشور درحال برگزاری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار