نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

فعالیت پیچیده و گسترده دشمن بر علیه انتخابات اهمیت حضور مردم پای صندوق‌های رای را دوچندان کرد

فعالیت پیچیده و گسترده دشمن بر علیه انتخابات اهمیت حضور مردم پای صندوق‌های رای را دوچندان کرد.
کد خبر: ۹۵۸۳۳۳۲
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: در طول ۴۵ سال عمر انقلاب اسلامی به طور متوسط ۴۵ انتخابات در کشور برگزار شده که یعنی به صورت میانگین هرسال یک انتخابات برگزار شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در گفت‌گو با خبرنگار ایسنا، با بیان این نکته که ساختار نظام مقدس اسلامی دارای ۲ بعد جمهوریت و اسلامیت است، اظهار کرد: بحث جمهوریت در چند عرصه از حکمرانی ایران تبلور پیدا می‌کند که مهم‌ترین آن انتخابات است.

وی، با اشاره به این نکته که ایران تنها کشوری است که انقلاب پیروز شده خود را به رأی گذاشت، عنوان کرد: حتی کشورهای غربی که مدعی دموکراسی هستند نظام سیاسی و مکاتب حکمرانی خود را به رأی نگذاشتند بلکه مردم در قالب نظام تعیین شده توسط عده‌ای خاص پارلمان و رئیس جمهور انتخاب می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، بیان کرد: هر چه از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد نقشه‌های دشمن برای ضربه زدن به کشور نیز پیچیده‌تر می‌شود به همین جهت نیاز به همراهی مردم در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی نیز افزایش پیدا می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، خاطرنشان کرد: در طول ۴۵ سال عمر انقلاب اسلامی به طور متوسط ۴۵ انتخابات در کشور برگزار شده است یعنی به صورت میانگین هر سال یک انتخابات برگزار شده است که این امر نشان دهنده اهمیت بعد مردم سالاری دینی در انقلاب اسلامی است.

وی، با اشاره به حجم عظیم بمباران تبلیغاتی دشمن بر علیه انتخابات و نظام مقدس اسلامی، گفت: فعالیت پیچیده و گسترده دشمن بر علیه انتخابات اهمیت حضور مردم پای صندوق‌های رای را دوچندان کرده است به همین جهت از تمام مردم متدین و انقلابی استان هرمزگان می‌خواهم که در انتخابات پیش رو همچون گذشته با شور وشوق حضور پیدا کنند و حماسه‌ای دیگر را خلق کنند.

ارسال نظرات