خبرهای داغ:
به همت رزمندگان گردان ۱۲۰ امام حسین(علیه السلام) انجام شد:
به دلیل بارش های سنگین ومسدود شدن مسیر ترانزیت نائین یزد به مسافت ۶۰ کیلومتر، رزمندگان گردان ۱۲۰ امام حسین(علیه السلام) اقدام به اعزام نیروهای جهادی به این مسیر ترانزیتی نمود.
کد خبر: ۹۵۸۳۳۶۲
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۷

به گزارش خبر گزاری بسیج از لشکر ۱۴ امام حسین علیه السلام هم زمان با۱۱ اسفند ماه و روز انتخابات مسیر ترانزیت نائین یزد که مسیر اتصال ۳۲ روستا می باشد با همت رزمندگان گردان ۱۲۰ امام حسین (علیه السلام) و گردان مهندسی لشکر ۱۴ امام حسین (علیه السلام) بازگشایی شد.

فرمانده گردان ۱۲۰ امام حسین (علیه السلام) با اعلام این خبر گفت:با توجه به بارش های اخیر و بسته شدن این مسیر مهم و احتمال خلل در عبور و مرور مردم منطقه، رزمندگان این گردان در اقدامی جهادی اقدام به بازگشایی این مسیر نمودند.

این فرمانده با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی ۵ خبرگان رهبری گفت: رزمندگان و بسیجیان این گردان ضمن حضور در صحنه انتخابات راه را برای دیگر هم وطنان نیز هموار نموده و به کمک این عزیزان گیر افتاده در برف شتافتند.

وی تصریح کرد: همچنین در طول دوروز اخیر جمعا ۱۵ مسافر و خانواده که در برف گیر کرده بودند نجات داده شدند و خوشبختانه تا این لحظه در این مسیر ترانزیتی تلفات جانی نداشته ایم.

ارسال نظرات