مسئول سازمان بسیج اساتید طلاب و روحانیون کشور مطرح کرد:

اعزام ۱۶هزار طلبه به سرزمین نور

مسئول سازمان بسیج اساتید طلاب و روحانیون کشور گفت: یکی از ماموریت‌های سازمان بسیج طلاب در سال‌جاری موضوع راهیان نور و راهیان پیشرفت است.
کد خبر: ۹۵۸۳۵۲۱
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج؛ محمود محمدی‌شاهرودی، یکی از ماموریت اول این سازمان را اعزام مبلغین همراه کاروان‌های راهیان‌نور براساس تصمیم ستاد راهیان نور بسیج و سپاه اعلام کرد و افزود: هر کاروان موظف است یک راوی، مبلغ و خادم به همراه داشته باشد.

وی اظهارداشت: اعزام‌های این سازمان از آغاز سال‌جاری به غرب و همچنین به جنوب کشور بود، در یادمان‌های دوران دفاع مقدس و کاروان‌های راهیان‌نور یک مبلغ اعزام کردیم. یعنی اتوبوسی نبود که بدون روحانی و مبلغ اعزام شود.

وی افزود: یکی از ماموریت‌ها؛ اعزام طلاب به عنوان زائر در عملیات بزرگ فرهنگی بر اساس سهمیه‌ای است که به استان‌ها داده بودیم، حدود ۱۶هزار طلبه به سرزمین راهیان نور اعزام شدند.

وی در ادامه سخنانش به برنامه ماه مبارک رمضان و ایام نوروز اشاره کرد و گفت: سازمان ما در همه مقاطع و زمان‌ها ماموریت دارد، ماموریت این سازمان صرفاً راهیان‌نور نیست بلکه در بحث جهاد تبیین یک رسالت مهمی از ابتدای سال تاکنون داشته و دارد.

شاهرودی یادآور شد: بستر ماه مبارک رمضان، بستر معارف دین و آموزه‌های اسلام است و بیان کارکرد‌های حوزه‌های علمیه اساساً در ماه مبارک رمضان است، در همین بستر بحث‌های بصیرت‌افزایی و بحث‌های معارف اسلامی و بیان احکام شرع، بیان انس با قرآن در سراسر کشور را در برنامه‌های کاری داریم و مجموعه پایگاه‌های ما و شبکه طلابی که در بسیج نقش‌آفرینی می‌کنند از ماموریت بسیار مهمی بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات