لحظه‌به‌لحظه با «طوفان الاقصی» / صدوچهل‌ونهمین روز؛

ده‌ها حمله هوایی علیه بخش‌های جنوبی نوار غزه

شدت گرفتن بمباران بخش‌های مختلف نوار غزه به ویژه شهر خان یونس و آوار شدن خانه‌های مسکونی بر سر فلسطینی‌های بی گناه از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.
کد خبر: ۹۵۸۳۵۴۲
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸

ده‌ها حمله هوایی علیه بخش‌های جنوبی نوار غزه

خبرگزاری بسیج، گروه بین الملل: حمله‌های هوایی ارتش رژیم صهیونیستی علیه بخش‌های مختلف نوار غزه به ویژه شهر خان یونس طی بامداد و صبح امروز به صورت وحشیانه ای تشدید شده است.

افزایش بمباران بخش‌های مختلف نوار غزه

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز به شدت بخش‌های مختلف خان یونس را واقع در جنوب نوار غزه هدف حمله‌های خود قرار دادند.

این جنگنده‌ها همچنین محل تجمع شهروندان فلسطینی را در اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه بمباران کردند. در جریان این حمله وحشیانه تعدادی از فلسطینی‌های بی گناه زخمی شدند.

گزارش‌های رسانه‌ای از بمباران هوایی و توپخانه ای شدید شمال خان یونس و منطقه السطر الغربی همزمان با حمله‌های هوایی به جنوب دیرالبلح حکایت دارد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی محله الجنینه را واقع در شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه بمباران کردند.

ده‌ها حمله هوایی علیه بخش‌های جنوبی نوار غزه

همچنین گزارش شده است که هلی کوپترهای نظامی رژیم صهیونیستی از سمت جنوب شرقی دیرالبلح به سمت فلسطینی‌ها تیراندازی کرده است.

خبرنگار الجزیره تاکید کرد که از بامداد امروز تاکنون ده‌ها حمله هوایی علیه منطقه القراره و دیگر بخش‌های شمال شهر خان یونس توسط ارتش رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.

آوار شدن خانه‌های مسکونی بر سر فلسطینی‌های بی گناه

حمله‌های هوایی و توپخانه ای رژیم صهیونیستی علیه خانه‌های مسکونی فلسطینی‌ها در نوار غزه طی بامداد امروز شدت گرفته است به طوری که خبرنگار شبکه المیادین از برجای ماندن دست کم ۱۴ شهید از جمله شش کودک و تعدادی زخمی و مفقودی در بمباران یک خانه سه طبقه در محله السلام واقع در شرق رفح خبر داد.

این در حالی است که توپخانه رژیم صهیونیستی به شدت خانه‌های مسکونی را در این منطقه زیر آتش حمله‌های خود قرار داده است.

در جریان بمباران یک خانه مسکونی در اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه دست کم هشت تن از شهروندان فلسطینی به شهادت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند.

بمباران یک خانه مسکونی در منطقه الصفطاوی واقع در شمال شهر غزه نیز تعدادی شهید و زخمی برجای گذاشته است.

علاوه بر این ارتش رژیم صهیونیستی به همراه تجهیزات جنگی منطقه القراره و شهر حمد را واقع در شمال غرب خان یونس تحت محاصره خود درآورده اند.

حمله مزدوران تشکیلات خودگردان به نیروهای مقاومت

این در حالی است که نیروهای مقاومت فلسطین مستقر در کرانه باختری علاوه بر این که باید با عناصر متجاوز به این منطقه درگیر شوند باید در برابر مزدوران وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین نیز ایستادگی کنند.

شبکه الجزیره گزارش داد که درگیری‌های مسلحانه و شدیدی میان عناصر امنیتی وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین و نیروهای مقاومت در اردوگاه جنین رخ داده است.

عناصر تشکیلات خودگردان فلسطین تلاش کردند یکی از نیروهای مقاومت را در اردوگاه جنین بازداشت کنند.

قیس السعدی آزاده فلسطینی که از بند زندان‌های رژیم صهیونیستی رها شده در جریان این درگیری‌ها به ضرب گلوله عناصر تشکیلات خودگردان فلسطین زخمی شد.

درگیری نیروهای مقاومت با اشغالگران در کرانه باختری

از سوی دیگر عناصر ارتش رژیم صهیونیستی مانند روزهای گذشته به شهرهای مختلف کرانه باختری یورش برده و تعدادی از جوانان فلسطینی را بازداشت کردند.

خبرنگار شبکه الجزیره گزارش داد که اشغالگران صهیونیست به منطقه الظهر واقع در بیت امر در شمال الخلیل یورش بردند.

کلیپ‌های منتشر شده در فضای مجازی از حمله گسترده این نظامیان صهیونیست به اردوگاه نور شمس واقع در شهر طولکرم حکایت دارد.

ده‌ها حمله هوایی علیه بخش‌های جنوبی نوار غزه

این در حالی است که نیروهای مقاومت فلسطین عناصر صهیونیست را در جریان یورش آن‌ها به اردوگاه نور شمس گلوله باران کردند.

اردوگاه عسکر جدید در شرق شهر نابلس نیز بامداد امروز شاهد حمله نظامیان صهیونیست بوده است.

این عناصر متجاوز علاوه بر حمله به این اردوگاه اقدام به تخریب خیابان‌های آن با استفاده از بولدوزرهای خود کردند.

منطقه صوریف و اردوگاه العروب واقع در شهر الخلیل نیز جزو بخش‌هایی بود که اشغالگران صهیونیست به آن‌ها حمله کردند.

نیروهای هلال احمر فلسطین تحت بازداشت ارتش اشغالگر

از سوی دیگر شبکه الجزیره به نقل از هلال احمر فلسطین اعلام کرد که نظامیان صهیونیست همچنان ۱۴ تن از نیروهای این جمعیت فلسطینی را تحت بازداشت خود دارند.

هلال احمر فلسطین تاکید کرد که هفت تن از این نیروها ۲۳ روز قبل در حالی که مشغول خدمت رسانی در بیمارستان امل نوار غزه بوده اند توسط اشغالگران صهیونیست بازداشت شده اند.

این نهاد فلسطینی تصریح کرد که به شدت نسبت به سلامتی نیروهای بازداشت شده خود نگران بوده چرا که سرنوشت آن‌ها و اوضاع جسمانی شأن مبهم است.

هلال احمر فلسطین از جامعه بین الملل خواست برای اعمال فشار بر مقامات صهیونیست با هدف آزادسازی هر چه سریع‌تر این نیروهای امدادرسان وارد عمل شود.

ارسال نظرات