نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ پیرامون برگزاری کنگره شهدای روحانی گفت: ملت شریف ایران به رغم همه توطئه‌ها، با درک آگاهانه از شرایط امروز کشور و منطقه با حضور پرشور خود در انتخابات، صحنه بی‌بدیلی آفریدند.
کد خبر: ۹۵۸۳۵۷۴
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، در قدردانی از حضور پرشور ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی بخصوص حماسه عظیم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم علیزاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در یادداشتی آورده است:

بسم الله الرحمن الرحيم؛

"مَن لَم يَشكُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقينَ لَم يَشكُرِ اللّه َعَزَّ و جلَّ" امام رضا عليه السلام: هركه در قبال خوبى مردم تشكر نكند، از خداوند عزّ و جلّ هم تشكّر نكرده است.

خدای متعال را شاکریم که ملت شریف ایران و بخصوص مردم غیور استان تهران به رغم همه توطئه‌ها، دشمنی‌ها، تحریم و تهدیدها با درک درست و آگاهانه از شرایط امروز کشور و منطقه با حضور پرشور و پرامید خود در انتخابات، صحنه بی‌بدیلی از وفاداری به کشور، نظام، امام راحل و رهبری معظم انقلاب مدظله‌العالی آفریدند.

اینجانب از حضور آگاهانه مردم بصیر و متعهد ایران و به ویژه پایتخت نظام مقدس ایران اسلامی، تهران بزرگ در پای صندوق‌های رأی، قدردانی می‌کنم و برای منتخبان مردم توفیقات روزافزون مسألت دارم.

در پایان از زحمات و تلاش‌های صادقانه و شبانه‌روزی کلیه عزیزان دخیل در امر برگزاری انتخابات، اعم از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، نیروهای امنیتی، قضایی، نظامی، انتظامی، اصحاب رسانه و صدا و سیما، نامزدهای محترم، ستادها و حامیان شان صمیمانه تشکر می‌کنم.

ابوالقاسم علیزاده؛

نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ

دوازدهم اسفند 1402

ارسال نظرات