مدیر کل ورزش و جوانان مازندران: بیست و شش روستایی که بیشتر آنها از مناطق دوردست بودند، وسایل ورزشی ارسال شد.
کد خبر: ۹۵۸۳۶۹۲
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، دکتر رجبی " مدیر کل ورزش و جوانان مازندران " در حاشیه آئین اهدا و تجهیز خانه های ورزش مناطق کم برخوردار روستایی گفت: حماسه ی بزرگ مردم خصوصا استان مازندران با حضور در صندوق های رای و بیعت دوباره با نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری را تبریک می گویم.

رجبی گفت: امروز بر اساس دستورالعمل دولت سیزدهم و همسان سازی ورزش در همه ی حوزه ها خصوصا حوزه های روستایی که از نظر وضعیت معیشتی یا امکانات ورزشی پایین تر هستند، اقدام به تجهیز خانه های ورزش روستایی شده است.

وی اظهار کرد: امروز در رزمایش فاطمی که با همکاری سپاه کربلا انجام شده، بیست و شش روستایی که بیشتر آنها از مناطق دوردست بودند، وسایل ورزشی اعم از فوتبال دستی، تنیس روی میز، تاتامی و ... ارسال شد.

مدیرکل ورزش جوانان مازندران گفت: در برنامه ما ساخت سالن در روستاها هم می باشد که امسال نزدیک به پانزده سالن روستایی افتتاح شد و در صدد آن هستیم که در حوزه چمن های مصنوعی در سال هزار چهارصد و سه در بخش های روستایی اقدام شود و همچنین با اعتباراتی که درحال جذب است تا پایان سال تجهیز چند روستای دیگر با وسایل ورزشی صورت میگیرد.

وی از پایان ساخت ساختمان ورزشی در روستای کارمزد در سوادکوه تا پایان سال خبر داد و گفت: سعی بر این است که تا پایان سال به اتمام برسد اما با توجه به سرما شاید به سال بعد به طول بی انجامد.

رجبی گفت: ساختمان ورزشی در روستای کارمزد با همکاری شورای مبارزه با مواد مخدر استان افتتاح میگردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار