خبرهای داغ:
سرهنگ رحمانی: سپاه مظهر اقتدار میدانی و مرد میدان انقلاب اسلامی است، سپاه جلودار مقابله با دشمن است و هرجا که عرصه مقابله با دشمن وجود داشته باشد سپاه در آنجا حضور دارد.
کد خبر: ۹۵۸۳۸۳۰
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳

سپاه، مرد میدان انقلاب اسلامی / الگوی اصلی سپاه و پاسداران انقلاب اسلامی، تبعیت از امام حسین(ع) و فرهنگ عاشورا است

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ سرهنگ پاسدار باقر رحمانی معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا در مراسم تکریم و معارفه جانشین سپاه گرگان اظهار کرد: نسل الان سپاه افرادی هستند که دوران انقلاب و جنگ را ندیده‌اند و باید توجه داشته باشند که امروزه میراث دار چه فرهنگ، نهاد و ارگانی هستند.
وی ادامه داد: سپاه یک تکیه‌گاه برای انقلاب اسلامی است و باید عملکرد سپاه را در این ۴۵ سال دید؛ علت دشمنی مستکبرین علیه سپاه به خاطر همین پیشینه و تاریخچه درخشان است.
رحمانی یکی از ویژگی‌های سپاه را مولود انقلاب اسلامی دانست و اذعان کرد: هیچ ارگان و سازمانی در دنیا همانند سپاه وجود ندارد؛ سپاه نهادی است که دیگران را به جوشش و حرکت وا می‌دارد، سپاه از تهدیدات نمی‌ترسد و از دل همین تهدیدات برای خودش فرصت ایجاد می‌کند.
وی افزود: سپاه به دنبال عمل مقدس است یعنی از خود گذشتن و کار کردن برای دیگران و در طول این ۴۵ سال دائماً در حال قیام و جهاد برای انقلاب اسلامی، مسلمانان و مستضعفین جهان است و به عنوان یکی از ارکان قدرتمند انقلاب اسلامی است که می‌تواند پیشرانی انقلاب را به دوش بکشد.
رحمانی اضافه کرد: انقلابی بودن و انقلابی ماندن سپاه و عدم تبعیت از استکبار و نظام سلطه سبب شده است که در طول این ۴۵ سال از فتنه و توطئه‌های مختلف دشمنان نجات پیدا کند.
معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا تولید قدرت برای کشور را از کارکردهای سپاه دانست و عنوان کرد: ماهیت وجود سپاه به خاطر عملکردی که در عرصه‌های مختلف داشته است برای کشور تولید قدرت نموده است؛ سپاه در هر عرصه‌ای که برای انقلاب اسلامی نیاز است حاضر می‌باشد.
وی گفت: سپاه مظهر اقتدار میدانی و مرد میدان انقلاب اسلامی است، سپاه جلودار مقابله با دشمن است و هرجا که عرصه مقابله با دشمن وجود داشته باشد سپاه در آنجا حضور دارد.
رحمانی در پایان الگوی اصلی سپاه و پاسداران انقلاب اسلامی را تبعیت از امام حسین علیه السلام و فرهنگ عاشورا قلمداد کرد و خاطرنشان نمود: سپاه خارج از اینکه یک ارگان و یا نهاد باشد یک منشا فکری است و توصیه من به شما پاسداران این است که ابتدا باید از خودمان پاسداری نماییم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها