خبرهای داغ:
غفور مومنی یکی از شهدای والامقام شهرستان ایذه و استان خوزستان در دوران ۸ سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۵۸۳۹۰۲
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، شهید غفور مومنی لندی در ۳ مهرماه ۱۳۴۸ در روستای بلوطک لندی از توابع شهرستان ایذه در استان خوزستان دیده به جهان گشود و در کنار پدری که از راه کشاورزی امرارمعاش می‌کرد، پرورش یافت.

وی تا پایان دوره متوسطه درس خواند و دیپلم گرفت، معلم بود و به عنوان بسیجی در جبهه جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه ایران حضور یافت و سرانجام در ۹ اردیبهشت ماه ۱۳۶۵، در فاو عراق بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید و زادگاهش به خاک سپرده شد.


متن وصیت نامه شهید غفور مومنی لندی:

اکنون که در میادین و جبهه‌های نبرد حق علیه ظلمت آماده پیکار و قتال کافرین می‌باشم و در زیر آتش دشمن با قلبی سرشار از ایمان و مملو از شعف و سرور به سر میبرم افتخار همین بس که توانسته‌ام به مکانی راه یابم که اقدس مکان‌ها و جایی است که رسول الله با پای برهنه در این مکان مشرف میگردد.

حق سعادت آفرین است

در طول تاریخ همیشه دو جبهه و دو سلک و مسلک وجود داشته است یکی حق و دیگری باطل، حق همان مسلکی است که خدا و رسول و ائمه و صالحین و متقین و خردمندان میخواهند. حق سعادت آفرین است و انسان را به سعادت میرساند و بهترین درجه را مشمول حال انسان می‌نماید.

باطل برای انسان مشقت آفرین و شقی آور است

باطل مسلکی است که شیطان و دوستدارانش میخواهند و مشقت آفرین و شقی آور است انسان را رهنمون راه شقاوت و بری و دور از سعادت می‌نماید حال که مفهوم این دو کلمه ساده و در کل بسیار با مفهوم را فهمیدیم ببینیم باید منتخب کدام راه و مسلک باشیم. حق را پذیرا باشیم یا باطل مسلماً هر فطرت آگاه و بیداری جوابی جز پذیرفتن حق ندارد، حق پیروانی دارد و باطل نیز همیشه حق با باطل درگیر بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها