خبرهای داغ:
مدیر کل کمیته امداد خوزستان گفت: هم زمان با کنگره ملی ۲۴ هزار شهید خوزستان پویش حامیان آسمانی (یتیم نوازی به رسم شهدا) در استان کلید خورده است.
کد خبر: ۹۵۸۳۸۹۶
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹
اجرای طرح پویش حامیان آسمانی برای ایتام در خوزستان

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: ۳۵ هزار کودک یتیم زیر پوشش کمیته امداد استان در انتظار حامی هستند و حامیان راهگشای مسیر زندگی ایتام محسوب می‌شوند.

جمال شیبه بیان کرد: حوزه اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد با کمک حامیان و خیران می‌تواند آینده بهتری را برای جامعه هدف تحت حمایت خود رقم بزند.
وی با بیان اینکه با توجه به اینکه هم اکنون بیش از ۳۵ هزار کودک یتیم و نیازمند در این استان مورد حمایت کمیته امداد هستند ابراز امیدواری کرد: مردم خیر و نیکوکار استان همچون همیشه برای حمایت از این قشر به یاری کمیته امداد بیایند.

شیبه اظهار کرد: مردم نیکوکار می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی Ekram.emdad.ir یا ارسال عددیک به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۶۱ یا شماره تماس ۰۶۱۳۳۳۳۳۴۱۵ و یا با مراجعه حضوری به مراکز امداد سراسر استان حمایت از یک یا چند فرزند معنوی را برعهده بگیرند.

مدیر کل کمیته امداد خوزستان ادامه داد: هم زمان با کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان خوزستان پویش حامیان آسمانی (یتیم نوازی به رسم شهدا) در استان کلید خورده است.

وی گفت: با اجرای پویش «حامیان آسمانی» با شعار «به نیت هر شهید حامی یک یتیم شویم» عطر و یاد شهدا در منزل خانواده مددجویان کمیته امداد طنین‌انداز خواهد شد.

شیبه با بیان اینکه در این طرح خداپسندانه، هر خوزستانی به نیابت از یک شهید، یک یتیم را تحت تکفل و سرپرستی خود قرار می‌دهد تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به خانواده مددجویان تحت حمایت است تا فرزندان ایتام و محسنین نیز با بهره‌مندی از یاد، نام و خاطره شهدا، اهداف و ارزش‌های آنان را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

۳۰۰ هزار نفر معادل پنج درصد جمعیت خوزستان زیر پوشش کمیته امداد هستند.

در حال حاضر بیش از ۵۰ هزار حامی در خوزستان از ایتام زیر پوشش این نهاد حمایت می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها