نگاه حمایت‌گرانه دستگاه قضایی اردبیل به سرمایه‌گذاران و واحدهای تولیدی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در نشست مشترک با رئیس کل دادگستری استان، گفت: عزم جدی مسئولان، حمایت همه جانبه از تولید و سرمایه‌گذاری است که از همه ظرفیت‌های ممکن برای افزایش تولید و اشتغال استفاده خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۵۸۳۹۹۴
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

نگاه حمایت‌گرانه دستگاه قضایی اردبیل به سرمایه‌گذاران و واحدهای تولیدی

هاشم علایی ۱۵ اسفند در این نشست مشترک ضمن تشکر از تلاش‌ها و همراهی دستگاه قضایی استان از جمله رئیس کل، دبیر کمیته حمایت قضایی و معاون قضایی دادگستری استان در حمایت از سرمایه‌گذاران و حل مشکلات واحدهای تولیدی اظهار داشت: حمایت از تولید و اشتغال، همواره مورد تاکید دستگاه قضایی بوده است و در عرصه‌های مختلف تولیدی، شاهد حمایت از سرمایه گذاران هستیم.

وی از جمله حمایت‌های قضایی، حل مشکل چندین ساله زمین شرکت نگین چوب زرین آرتاویل در شهرک صنعتی اردبیل۲ بود که جا دارد از حسن توجه مجموعه دادگستری استان در حمایت از این واحد تولیدی مهم که دارای اشتغال بیش از ۶۰۰ نفر بوده است، تشکر و قدردانی شود.

علایی با اشاره به پروژه‌های در دست اجرا، اظهار داشت: در سال جاری شاهد اجرای بیش از ۲۰ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰۰ میلیارد ریال در سطح شهرک‌های صنعتی استان بودیم که از جمله مهمترین این پروژه‌ها، اجرای مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی اردبیل۲، در راستای حل مشکلات زیست محیطی بوده است.

وی تعامل گسترده با دستگاه‌های اجرایی را از رویکردهای اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی برشمرد و افزود: برای توسعه صنعتی استان و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز، نیازمند کمک و همراهی دستگاه‌های خدمت رسان و سازمان‌های دخیل در توسعه شهرک‌های صنعتی هستیم که به طور حتم با کمک مسئولان و با تعامل مناسب با این دستگاه‌ها، تلاش خواهیم کرد تا بسترهای سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی را فراهم و به توسعه صنعتی استان کمک کنیم.

رئیس کل دادگستری استان هم در این دیدار با اشاره به اهمیت تولید و نقش آن در رونق اشتغال اظهار کرد: حمایت از تولید همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری و از سیاست‌های کلان قوه قضاییه است، لذا بر همین مبنا، دادگستری استان با عزم جدی برای حمایت قضایی از تولید ورود پیدا کرده و به جد آن را پیگیری کرده است.

حسین کثیرلو افزود: با نگاه تعاملی بین دستگاه‌ها، به راحتی می‌توان بسیاری از مشکلات موجود را مرتفع کرد که در این بین، نیازمند همکاری هرچه بیشتر این دستگاه‌ها با یکدیگر هستیم.

ارسال نظرات