خبرهای داغ:
سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز از مسئولین ادارات و نهاد‌ها در راستای حل مشکلات محله محور، خواست تا با همکاری و تعامل با صدا و سیمای مرکز فارس جهت پیشرفت کار و رفع مشکلات محله تلاش مجدانه داشته باشند.
کد خبر: ۹۵۸۴۴۰۶
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، در دیدار فرمانده، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه و جمعی از مسئولین معاونت های سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز با مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس، معاونت سیما ، معاونت خبر، رادیو، معاونت روابط عمومی و مسئول بسیج صدا و سیما در راستای امید آفرینی، محرومیت زدایی و مطالبه گری از مسئولین استان جهت رفع مشکلات بسیجیان منطقه شرق شیراز تفاهم نامه ای منعقد شد.

در ادامه این نشست، سرهنگ عباس قره خانی فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز با مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس گفتگو کرد.
مدیرکل صداوسیمای فارس در این دیدار گفت: وظیفه رسانه، امید آفرینی ، نشان دادن خدمات و دستاوردهای نظام و پیگیری مسائل و مشکلات مردم است.

دکتر پهلوانیان با بیان اینکه پیگیری مشکلات در استان دستورکار تمامی برنامه های صداوسیمای فارس است افزود: رسانه ملی در استان با تولید و پخش برنامه های مطالبه گر و مردم محور از جمله پیگیری ، بازتاب و برنامه های دیگر تلاش می کند تا مسئولان را برای حل مشکلات مردم پای کار آورد و زمینه رفع آنها را فراهم کند.

فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) شیراز نیز با قدردانی از عملکرد صداوسیمای فارس در پوشش مسائل و مشکلات مردم گفت: از وظایف ما امیدآفرینی در جامعه و رفع مشکلاتی هست که در محلات مختلف وجود دارد.

سرهنگ عباس قره خانی افزود: نقش صداوسیمای فارس در حل مشکلات شیراز و استان بسیار پررنگ و اثرگذار است و به درک بهتر و بیشتر مسئولان از مشکلات مردم و تلاش برای رفع آنها بصورت دقیق و سریع کمک می کند.
وی در ادامه بیان داشت: هدف نهاد مقدس سپاه علاوه بر حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی کمک به محرومین و اقشار ضعیف جامعه است که این امر مهم با بکارگیری مسئولین ادارات، نهادها و ارگان های دولتی و خصوصی است که با همکاری صدا و سیمای فارس این امر مهم محقق خواهد شد.
وی در پایان این گفتگو خاطرنشان کرد: مجموعه سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز هر هفته دو محله از منطقه شرق شیراز را انتخاب می کند تا با دعوت از مسئولین ادارات و نهادها به مشکلات محله رسیدگی نمایند و این امر در سال آینده نیز تا حصول نتیجه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها