خبرهای داغ:

اعزام ۵۰۰۰ دانش آموز دختر به کنگره ملی شهدای خوزستان

ستوانیکم پاسدار حسینی نیک از اعزام ۵۰۰۰ دانش آموز دختر از سراسر استان به کنگره ۲۴۰۰۰ شهید خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۴۴۱۰
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

 

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج دانش آموزی خوزستان؛ ستوانیکم پاسدار محمد حسن حسینی نیک رئیس سازمان بسیج دانش آموزی خوزستان، هشت سال دفاع مقدس را جزئی مهم از تاریخ ملت ایران دانست و اظهار داشت: پاسداری و نشر فرهنگ دفاع مقدس و حماسه آفرینی های ایثارگران و لزوم گسترش آن در جامعه از وظایف آحاد ملت است.

وی با اشاره به این گزاره که عصاره فرهنگ ایثار و شهادت از خود گذشتگی، اخلاص و آزاد منشی هدفمند است، افزود: ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت کارکردهای مثبت اجتماعی ، فرهنگی بسیاری دارد.

حسینی نیک تصریح کرد : در کنگره ۲۴۰۰۰ هزار شهید که در استان خوزستان برگزار شد، ۵۰۰۰ هزار دانش آموز دختر از سراسر استان در این همایش بزرگ شرکت کردند

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی خوزستان گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در دومین کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان با هدف گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر برگزار می شود،برنامه‌های فاخر و متنوعی از جمله نمایش آستان عشق که روایتی از بازگشت به فطرت است به مدت ۱۰ شب اجرا خواهد شد.

وی از ذکر این نکته غافل نشد و گفت: انتخاب حضور دختران در این کنگره به این دلیل بوده است، زیرا رسالت زنان و دختران در عالم، انسان‌سازی است و فراتر از محافل تعلیمی و مراکز تربیتی، کانون خانواده می‌تواند سرنوشت انسان‌ها را به سمت هدایت‌پذیری و تعالی شخصیتی سوق دهد.

حسینی نیک خاطر نشان کرد:و همه ما در برابر شهدا رسالت داریم، و باید الگوی فاطمی را به دختران که همات مادران و مدیران آینده کوچکترین نهاد جامعه(خانواده ) هستند ،معرفی کنیم و اگر در این امر غفلت کنیم ، دشمنان افرادی را معرفی می‌کنند که حاصلی جز تباهی و گمراهی دختران سرزمین ما ندارد.

گفتنی است،دومین کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان خوزستان، ۱۷ اسفندماه جاری در سالن منتظران ظهور اهواز برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها