خبرهای داغ:

کار هنری فاخر برای نسل امروز از ضروریات حوزه دفاع مقدس است

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در بازدید از روند ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آستان گفت: کار هنری فاخر برای نسل امروز از ضروریات حوزه دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۶۰۳۹۲۳
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان پس از تشکیل جلسه ستاد غدیر خوزستان با حضور در کارگاه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان از این طرح در بوستان شهروند اهواز بازدید کرد.

او در این بازدید میدانی که با گزارش سردار عبدالرضا مرادحاجتی همراه شد، از اقدام های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان بابت مشارکت در کنگره ملی شهدای استان تقدیر کرد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان به اجرای برنامه غدیر به مدت ۱۰ شب در محوطه موزه دفاع مقدس اهواز اشاره کرد و افزود: قصد داریم نمایشی بزرگ از واقعه تاریخی غدیر را در محل کنگره شهدای خوزستان بازسازی و یک اثر فاخر هنری را به معرض دید مردم خوزستان قرار دهیم.

سردار پاسدار شاهوارپور ضمن بازدید از روند احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان، بیان کرد: خوزستان و اهواز نیاز به ساخت چنین مراکزی دارند تا مردم ما به خصوص نسل جوان بتوانند از محتوای غنی موجود در این مراکز بهره لازم را ببرند.

او ادامه داد: کار هنری فاخر در حوزه دفاع مقدس از ضروریات دنیای امروز است و ما هر چه بتوانیم در کنار ساخت ابنیه‌های موجود به تولید محتوای هنری روی بیاوریم در جذب نسل امروز موفق‌تر خواهیم شد.

سرتیپ شاهوارپور در پایان دستور داد که سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان امکانات خود را برای محوطه سازی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان به کار گیرند و با مهندسین پروژه همکاری لازم را به عمل آورند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار