خبرهای داغ:
سرهنگ صادقپور از آمادگی گروه‌های جهادی استان قزوین جهت کمک به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: مردم می‌توانند از طریق پایگاه‌ها، حوزه‌ها و بسیج سازندگی شهرستان‌ها و گروه‌های جهادی کمک های خود را به منطقه ارسال کنند.
کد خبر: ۹۵۸۴۵۵۷
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳

قزوین_ سرهنگ مهدی صادقپور مسوول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین در گفتگو با بسیج از آمادگی گروه‌های جهادی استان قزوین جهت کمک به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان خبر داد.

وی گفت: با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک‌ها و امدادهایی که از طرف بخش‌های دولتی و غیر دولتی در حال انجام است، این اقدامات باید ادامه پیدا کند و کسانی هم که توانایی ورود به امداد و کمک را دارند، برای کمک‌رسانی وارد شوند.

 سرهنگ صادقپور اظهار کرد: با توجه به شرایط استان سیستان و بلوچستان، بسیج سازندگی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین امدادرسانی و ارسال کمک‌های نقدی و غیر نقدی به مناطق سیل زده را در اولویت کاری خود قرار داده است.

وی تاکید کرد: نیازمندی‌های ضروری از قبیل مواد غذایی و خوراکی شامل برنج-حبوبات- کنسرویجات -آب معدنی نیاز است که مردم می‌توانند از طریق پایگاه‌ها، حوزه‌ها و بسیج سازندگی شهرستان‌ها و گروه‌های جهادی جمع آوری کرده و به منطقه ارسال کنند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها