سرپرست گروه تولیدمحتوای «نسل بی‌پایان» گفت: در راستای توسعه گردشگری البرز نرم‌افزاری کاربردی برای گردشگران ساخته شد.
کد خبر: ۹۵۸۴۷۵۹
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سرپرست گروه «نسل بی‌پایان» نماینده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام کرج، در پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، گفت: موضوع نرم‌افزار تولیدی ما، گردشگری استان البرز است.

رضا آقایی با اشاره به توسعه نرم‌افزار مذکور در مرحله کشوری افزود: سطح رویداد تولید محتوای بسیج بالا بوده و نماینده‌های قوی از سراسر کشور در آن حضور دارند.

وی به هدایتگری مربیان با تجربه در رویداد اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه با راهنمائی آن‌ها توانسته‌ایم در راستای توسعه نرم‌افزار اقدامات خوبی انجام دهیم.

سرپرست گروه مذکور تصریح کرد: گردشگری که وارد البرز شده و اطلاعاتی از استان ندارد، به راحتی می‌تواند به مناطق گردشگری و آثار تاریخی دسترسی پیدا کند.

وی با اشاره به قابلیت «مدیریت اجرای برنامه سفر» در نرم‌افزار گردشگری، گفت: صنایع دستی البرز هم در این اثر به نمایش گذاشته شده است.

آقایی افزود: ابوالفضل کوزه‌گر، طا‌ها محرابی، امیرحسین کریمی آذر، یوسف دامیار، از دیگر اعضای گروه نسل بی‌پایان از استان البرز هستند.

وی اظهار داشت: نرم‌افزار کاربردی ساخته شده توسط گروه ما بعد اقتصادی دارد و می‌تواند برای کاربران کسب درآمد را به همراه داشته باشد.

سرپرست گروه نسل بی‌پایان ادامه داد: افرادی که بستری برای بازاریابی ندارند می‌توانند با استفاده از نرم‌افزار گردشگری اقتصاد خود را توسعه دهند.

آقایی گفت: نرم‌افزار کاربردی ما کاملاً بومی بوده و با ظرفیت‌های داخلی و بدون کپی ساخته شده است.

پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در سالن شهید فخری‌زاده تهران برگزار شد و البرز ۶ نماینده در این رقابت داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها