خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام دارابی:

جلب ایده‌های مناسب از راهبردهای حوزه ترویج و اقامه نماز است

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: جلب ایده‌های مناسب در زمینه تقویت و توسعه فرهنگ اقامه نماز از راهبردهای حوزه ترویج و اقامه نماز است.
کد خبر: ۹۵۸۴۹۴۳
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام محمدولی دارابی در همایش ایده‌یابی چگونگی جذابیت بخشی به نماز برای نسل جوان با اشاره به نقش و جایگاه انسان ساز نماز اظهار کرد: از ایده‌های خلاقانه با تاثیرگذاری خوب حمایت می‌کنیم.

وی بیان کرد: جلب ایده‌های مناسب در زمینه تقویت و توسعه فرهنگ اقامه نماز از راهبردهای حوزه ترویج و اقامه نماز است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه زنجیره تواصی باید از خانواده‌ها شروع شود، افزود: دعوت برپایی نماز جذاب در خانواده‌ها و گسترش عملی آن در سایر محیط‌ها گام مهمی در تقویت گفتمان تواصی به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: نماز باید به عنوان محور تمام کارهای فرهنگی و اعتلای کارکنان در نظر گرفته شود.

دارابی با اشاره به برخی موضوعات اظهار کرد: ایده‌یابی چگونگی جذابیت‌بخشی به نماز برای نسل جوان، ایجاد ارتباط بین نسل جوان جامعه امروزی با مساجد و حسینیه‌ها و اجرای برنامه‌های جذاب و جوان پسند در این اماکن، ایجاد محیط با نشاط و زیبا در برنامه‌ها فرهنگی مساجد از جمله این ایده‌ها است.

وی با تأکید بر مدیریت استعدادهای جوانان و توانمندی‌های ایشان و تقسیم مدیریت برنامه‌های فرهنگی و اقامه نماز جماعت در بین آنها و استفاده از ظرفیت ایشان برای ترویج این امر واجب گفت: باید از سخنرانان مجرب و توانمند در راستای اقناع‌سازی بینش صحیح در رابطه با این فریضه استفاده کرد.

در پایان این مراسم از ایده‌های برتر در حوزه نماز تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار