خبرهای داغ:
«قزل سفلی» با تاکید بر ترویج روحیه ایثار و شهادت در بین آحاد جامعه، گفت: اگر پیشرفت‌هایی در عرصه‌های مختلف حاصل شده به دلیل پرچمداری فرزندان تربیت یافته مکتب ایثارگر و شهادت در میدان عمل بوده است.
کد خبر: ۹۵۸۴۹۶۸
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، گردهمایی مشاورین و رابطین امور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان فارس با حضور اسماعیل قزل سفلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و سید معین انجوی نژاد مشاور امور ایثارگران استاندار فارس، ابراهیم بیانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس امروز ۱۹ اسفند ماه در سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد.

«اسماعیل قزل سفلی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در این گردهمایی با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند ماه، اظهار داشت: دشمن برای کاهش مشارکت و انصراف از حضور مردم در انتخابات تلاش بسیار کرد، اما ملت ما علی رغم وجود همه مشکلات بنابه گفته رهبر معظم انقلاب وظیفه تمدنی خود را انجام دادند و جهاد گونه پای صندوق‌های رای حاضر شدند.

قزل سفلی افزود: علی رغم تمامی تهدیدات دشمنان، باتلاش تمامی نهاد‌های انتظامی و اطلاعاتی انتخاباتی امن برگزار شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات مشاورین و رابطین امور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان پرداخت و گفت: اختصاص جایگاه سازمانی به مشاوران و رابطان امور ایثارگران در سازمان‌ها و دیگر مشکلات موجود پیگیری خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه مدیون رشادت جامعه ایثارگری هستیم و خود را مکلف به پیگیری امورات ایثارگران می‌دانیم، ادامه داد: کسانی که در صندلی مدیریتی قرار دارند باید بدانند که یک ایران بدهکار جامعه ایثارگری بوده و اگر امروز دشمنان ما علی رغم تلاش‌های خود ناکام می‌شوند، به برکت جانفشانی شهدا است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با تاکید بر ترویج روحیه ایثار و شهادت در بین آحاد جامعه، اظهار کرد: اگر پیشرفت‌هایی در عرصه‌های مختلف حاصل شده به دلیل پرچمداری فرزندان تربیت یافته مکتب ایثارگر و شهادت در میدان عمل بوده است.

وی در پایان سخنان خود ابراز کرد: در آستانه سالروز گرامی داشت مقام شهید قرار داریم که امیدواریم با نقش آفرینی رابطین دستگاه‌های اجرایی بتوانیم یاد و خاطره شهدا را بیش از پیش گرامی بداریم.

«سید معین انجوی نژاد» مشاور استاندار فارس در امور ایثارگران نیز در این جلسه اظهار داشت: توفیق خدمت به جامعه ایثارگران از افتخاراتی است که خدمتگزاران در این عرصه باید به خود ببالند.

انجوی نژاد افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران را بسیار ارزشمند دانستند و فرمودند که افتخار هر انسانی است که از خدمت گزاران جامعه ایثارگری باشد.

مشاور استاندار فارس در امور ایثارگران با اشاره به وظایف رابطان ایثارگران ادارات، ادامه داد: مسئول ایثارگران ادارات فارس از رزمندگان دفاع مقدس یا بعضا از خانواده معظم شهدا هستند و انتظار داریم از توفیق خدمتگزاری استفاده کنند.

در حاشیه گردهمایی مشاورین و رابطین امور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان فارس معصومعلی صفی قلی مشاور ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش فارس، خسرو کدخدایی مشاور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی فارس و عادل جلالی مقدم رابط ایثارگران نزاجا فارس مورد تقدیر قرارگرفتند.

منبع: دفاع پرس

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها