خبرهای داغ:
باتوجه به نیاز مبرم سازمان اهدا خون، برنامه اهدا خون پایوران گردان همراه با حضور بسیجیان و پایوران گردان در محل ساختمان انتقال خون شهرستان مبارکه انجام شد.
کد خبر: ۹۵۸۵۰۳۳
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر ۱۴ امام حسین (علیه السلام)، اهدا خون  توسط رزمندگان گردان ۱۰۹حضرت امامحسین(علیه السلام) صورت پذیرفت.

فرمانده گردان109امام حسین(علیه السلام) در رابطه با این خبر گفت: خون اهدایی همگانی می‌تواند به افراد مختلفی، از مبتلایان به سرطان گرفته تا افرادی که در تصادفات رانندگی آسیب می‌بینند، کمک کند. البته اهدای خون فقط به نفع، گیرندگان آن نیست. علاوه بر حس خوبی که درنتیجه کمک به دیگران تجربه می‌کنید باعث حفظ سلامت می‌شود.

این فرمانده افزود: مهمترین هدف انتقال خون تأمین خون و فرآورده های سالم آن با بهترین کیفیت استاندارد مطابق با موازین تعیین شده بین المللی برای بیماران و نیازمندان و همچنین ترویج طب انتقال خون است.

این فرمانده ادامه داد: هدف از خون دادن این گردان را  1. مشارکت در مراقبت از بیماران، 2.تأمین خون سالم و کافی 3.بسیج اهدا کنندگان داوطلب  4.همکاری با بیمارستان ها در حل مشکلات انتقال خون عنوان کرد.

فرمانده گردان۱۰۹حضرت امام حسین علیه السلام بیان کرد:تبدیل شدن اهدای مستمر خون به بخشی از فرهنگ شهروندی و قرارگیری آن در تقویم زندگی روزمره مردم تنها راه پایداری میزان ذخایر خون مورد نیاز هر کشور است البته خوشبختانه هم اکنون نیمی از رزمندگان ما مستمر هستند و اهدای خون را در برنامه زندگی خود قرار داده اند.

ارسال نظرات