نماینده ولی فقیه در هرمزگان

شهدا قطب‌نمای جامعه اسلامی هستند

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: قدرت ایران قوی به برکت خون شهدا است و شهدا قطب‌نمای جامعه اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۵۸۵۲۱۱
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده امروز (بیستم اسفندماه) در یادواره ۱۵۲ شهید انتظامی استان هرمزگان که در سالن جلسات شرکت گاز برگزار شد، با بیان اینکه شهدا به جامعه حیات می‌بخشند، اظهار کرد: یادواره شهدا مایه خیر و برکت است و هرگاه پرچمی علم می‌شود، شهید تربیت می‌شود.

وی، با بیان این نکته که شهدا خون تازه‌ای در رگ‌های جامعه و جوانان تزریق می‌کنند، عنوان کرد: اینکه رهبر انقلاب از شهدا به عنوان نماد یاد می‌کنند به همین دلیل است که نمادها می‌توانند جهت و مسیر را مانند قطب‌نما نشان دهند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان بیان کرد: نسل جدید باید آگاه باشد قدرت ایران قوی به برکت شهدا است. نام شهید امروز باید در جامعه به عنوان لنگرگاه اصلی استقرار عزت و هویت ارزش‌ها شناخته و نهادینه شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، نشانه‌ها و نماد شهدا را برای جلوگیری از گم کردن راه درست دانست و افزود: امروز می‌بینیم که هر شهیدی که بر دستان مردم تشییع می‌شود دشمن به لرزه می‌آید و دشمن آگاه است که با فرهنگ ایثار و شهادت که در کشور نهادینه شده است نمی‌تواند مقابله کند.

وی خاطرنشان کرد: برخی افراد آگاهنه یا ناآگاهانه امنیت داخلی، اقتصادی، بین‌المللی و روانی جامعه به خطر می‌اندازند که عزیز نیروی انتظامی در برابر این نا امنی‌ها ایستادگی کردند و هزینه‌هایی هم دادند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: اگر ما به عنوان مسئول از شهدا غافل شویم و خانواده‌های شهدا احساس دلتنگی کنند، خداوند ما را نخواهد بخشید.

ارسال نظرات