رزمایش طرح «سلام شهید» محوری‌ترین برنامه روز شهید با رمز یا مهدی ادرکنی در استان سیستان و بلوچستان آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۸۵۵۴۸
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، طرح کشوری «سلام شهید» صبح امروز به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا با حضور مدیر کل و معاونین بنیادشهید و امور ایثارگران، معاون سیاسی اجتماعی استاندار، فرمانداران،مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان و اعضای شورای ترویج در سالن ولایت استانداری به صورت وبیناری با رمز یا مهدی ادرکنی آغاز شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار کرد: برنامه‌های ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا بر مبنای تبلیغی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برنامه‌ریزی و با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی در سطح استان برگزار می شود.

محمد ناظری اجرای طرح «سلام شهید» را محوری‌ترین برنامه روز شهید عنوان کرد و گفت: دستورالعمل این طرح که با هدف تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برنامه‌ریزی شده از ۲۲بهمن ماه تا ۲۲ اسفندماه به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ‌شده است و امروز این طرح در تمامی شهرستان های استان سیستان وبلوچستان با حضور تمامی فرمانداران، بخشداران و دهیاران تا ساعت ۲۰ امشب در حال انجام است.

ناظری شهدا را جز افتخارات بیان کرد و از این که توفیق خادمی این خانواده ها نصیب همکارانمان در بنیاد شهید و امور ایثارگران شده بر خود می‌بالیم.

شریفی معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان وبلوچستان خاطر نشان کرد: روز شهید یک حرکت فرهنگی است که در راستای اقدام عملی و ارزشمند در ارتباط با فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین استفاده از این ظرفیت برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدا دانست.

استان سیستان و بلوچستان دو هزار و۱۵۶ شهید را تقدیم انقلاب کرده است.

ارسال نظرات